En comeback?

 
        
 
 
 
Hallo, Emma heter jag. Kommer ni ihåg mej? ; )

Kan inte bestämma mig hur jag ska göra med bloggen i fortsättningen? : )
Nystart? Lägga ner helt?
Vad tycker ni?


KRAMIS
Emmas dagbok | |
#1 - - Josefin:

Självklart fortsätta =) =) Kraam

Svar: Okidoki : ) Ps. overallen är din,Jenny ville inte köpa ;)

KRAAM
Emma

#2 - - linda:

Tycker absolut du ska fortsätta om du har tid och ork, tycker det är roligt att följa din blogg:)! Kraam Kraam

Svar: Tack & vad roligt att höra att du uppskattar den : ) Må så gott! Kramis
Emma

#3 - - Johanna:

Klart du ska fortsätta : )

Svar: ; ) KRAAM
Emma

#4 - - Anonym:

nystart! :D

Svar: Kanske,kanske inte ;)
Emma

#5 - - Emelie:

Fortsätta!! Men du ska såklart vilja det själv med! Gillar din blogg & att följa dej på Insta:)). Kramis

Svar: Härligt att höra : )) Så smidigt & roligt med blogg och insta. "Traffar" ju så många goa tjejer ;) Kramiiis
Emma

#6 - - Anna:

fortsätta! o följer dig på instagram också! ;-)

Svar: Jätteskoj att du hänger med på instagram oxå ; ) Kram tjejen!
Emma

#7 - - thess f:

om du själv har inspiration till att fortsätta blir jag bara glad!! gillar att läsa din blogg

Svar: Åh va roligt att läsa : ) KRAAM
Emma

#8 - - Susanne:

Nystart!! Saknar dina inspirerande inredningsinlägg. =)

#9 - - Annas inspiration:

Hej gumsan

Va kuuul att du har uppdaterat :)
Vill ju gärna att du ska fortsätta,
din blogg är så mysig & fin att läsa :)
Fast jag vet själv hur det är,
undrar också om man ska lägga ner i bland...;)

Hoppas allt är bra med er!
KRAAAAMIS

#10 - - Martina:

Klart du ska fortsätta. Tycker det är jättekul att kika in här och kolla vad ni hittar på några mil öster om oss :) Vi har ju dessutom exakt samma inredningssmak så nu när Olle ska få ett eget rum kommer jag spana in Ebbes för inredningstips..

Kramar

#11 - - Madde :

Absolut fortsätta blogga tycker jag:))

Upp