Svart & vitt och Mellolördag!



Kikade in hos Lantliv och fann ett collage med inspirerande bilder från ett av alla underbara hem därute i världen ; - )
Svart & vitt ligger mej varmt om hjärtat, gillar de tokmycket och jag tror att inredning i vårt uterum kommer att å i svart & vitt även här i detta hus precis som när vi bodde i lägenheten och hade altanen.



Heeejsan svejsan Mellolördag!

Är ni taggade?
Jo tack de är jag men först måste vi fixa med mat & jag måste ta en dusch osv.. Mycket att ordna med innan man kan slå sej ner i soffan vid Mello ikväll!

Vem tror ni vinner Mello? Jag hoppas & tror att Loreen tar hem hela tävlingen, ja alltså jag tror faktiskt att hon kommer att gå långt i den stora finalen och att vi kan vara stolta svenskar då hon vinner hela Eurovisionen! : - )

Måste blanda ihop lite såser till kvällens dinner, en smak av sommar blir de minsann!


KRAMKALAS♥

iNsPiRaTioN! | |
#1 - - Sandras Värld:

Gud så fint kollage, älskar allt!!! Svart & vitt är ju sås snyggt!



Håller också på Loreen ikväll, heja heja! kram

#2 - - Dessi at [Home and desire]:

Känns verkligen som Jemsi ;) Jag trodde också på Loreen och så blev det!



Kram!

#3 - - Annas inspiration:

Hej gummsan!



Hur är det med er i dag? Här är det bra, Colin är pigg igen och nästan helt fri från snor, värre med mig, har varit förkyld i två veckor nu och det är sämre igen :( Såå tråkigt! Vill börja gå härliga promenader.



Nä jag har inte tänkt gå på mammabloggalan i år, är inte sugen alls. Är du? ;)



Åh så roligt med Jens jobb, det är bra att en av er jobbar kontorstider, lättare att få i hop det och sedan är det också bra att en jobbar oregelbundet för ens lilla barn behöver inte vara långa timmar på dagis varje dag :) Det tycker jag är BRA!



Ursnygg inspiration!!!



Ha en skön söndag



Kramisar

Upp