Inspirerande Hem & lyckat köp!



ÄLSKAR dessa bilder & detta hem! Fann dem inspirerande bilderna i ett nummer av Expressens bilaga "Leva & Bo".
Gillar de vita & att de bryts av med ek! Storgillar verkligen ide´n med veden där. Kanske skulle köpa sej en Lack hylla från IKEA & ha de så nere i gillstestugan?
En Ektorp soffa från IKEA står redan på inköpslistan. Den ska få ta plats här på ovanvåningen! ; )





Heeelllo FREDAG!


Här hemma är de fredagsfeeling!
Pappa Jens & bästa vännen Daniel var tidigare i eftermiddag iväg & hämta hem en gungställning i trä som jag fyndade på Hylteloppisen inne på Facebook! Är så nöjd! TACK till Eva för ett lyckat köp : ) Så nu kan de gungas hejvilt ute i trädgården, JiiiPPPIE!!! : )

Nehe hinner minsann inte sitta här längre!

Vi ses & hörs. Önskar er en underbar helg ♥




iNsPiRaTioN! | |
#1 - - Sandras Värld:

Vad roligt med gungan!



Älskar Ektorpsoffan, skulle gärna haft den i drömhuset (om vi nu år det) men min kära sambo är inte så imponerad av soffan tyvärr /: KRAM

#2 - - Annas inspiration:

Tjusiga bilder gumsan!



Hoppas ni har en bra helg,

är ni pigga hela gänget?



Snart bara en vecka kvar tills vi ses :) Looovely!!!



Kramisar i massor

#3 - - thess f:

åhh så hade jag också velat ha det med ved! riktigt fint.....



tyvärr ingen blogg men jag funderar skarpt på det....inte så bra på detta med datorer och grejer bara...men det är väl något man lär sig på vägen

#4 - - Therese:

Tittar in hos dig :)



Ja den vedhyllan var verkligen fin!!!!



Kramis

#5 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Hur mår ni? Hoppas ni är pigga hela bunten :)

Vilken tid vill ni komma på måndag?



Vad gör ni i dag? Vi är lediga och ska åka hem till mina föäldrar i em, men först ska Colin sova klart och äta middag.



Ha en toppendag!

Stor kram

#6 - - Sandras Värld:

Denna hette Holmens Loppmarknad tror jag och det har nog öppet för det mesta. Där fanns sjukt mycket :-)



Ja jag önskar att jag visste mer om huset, men tyvärr gör jag inte det! Vårat måste bli sålt, typ NU! haha kram

#7 - - Annas inspiration:

Hej underbara!!!



Hur är det? Usch det blev väl ingen magsjuka?! Huh alltså :(

Vi är pigga, men tror att Colin börjar bli förkyld igen, nyser och hostar till någon gång. Om det bara kunde bli varmt!!!!



Ni får komma när vi vill,

men vi vill såklart också ses så mycket som möjligt :). Vill ni kommer vid 12 eller 13, eller kanske redan på förmiddagen? Hur fungerar det med vilan för Ebbebus, sover han fortfarande bara korta naps flera gånger om dagen?

Hade varit superduper om vi kunde ut och gå en sväng om, ta med vagnen :)

Ni behöver inte ta med någonting,

bara er själva ;)

ska bli så kul!!!! Nu måste vi hålla oss friska vännen!!!



Hoppas ni har jättehärlig dag

KRAAAAAAAMIS

#8 - - Mamma till William och Wilma:

God eftermiddag..Var ett tag sedan nu...Fin inrednings bilder..kram

#9 - - Jannie:

ÅÅåå vad roligt med en egen gung ställning!



O superfina bilder från bilagan.

Lätt att jag kan tänka mig o bo där!

Vet du vad??Jag fyndade ett par pop byxor på tradera igår.hoppas nu jag får de bara... ; )

Betalat har jag iaf gjort!



Ha världens bästa påsk fining!

stor kram

#10 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Hur är det med er?

Vill önska er en fin start på påskhelgen

:)



MÅNGA KRAMAR

#11 - - Jannie:

GLAD PÅSK fining!kramar

#12 - - Carolines hemligheter:

Hallå fina, hoppas att ni har en riktig skön påskledighet med mycket mys, god mat, påskägg och kärlek!!!



KRAAAAAAM

#13 - - Sandras Värld:

Hej gumman ! Jag saknar dina uppdateringar, vet att du är nyfiken på huset & nu händer det saker hihi! KRAM

Upp