Våra soliga dagar!

Min lille älskling & jag bodde ute i trädgården i förra veckan då solen visade sej från sin bästa sida! Solen var har du tagit vägen?!
Ebbe fullkomligt älskar att vara ute & busa. En massa fuffens för sej så fort han får syn på något!
Ebbe trivs med att sussa ute på altanen i vagnen sin! En gräsklippare fick han av sin mormor & morfar. Stolt kille som spatserade iväg med den på gräset, precis som pappa brukar göra ju ; - ) Korten är tagna i solnedgången i vår trädgården på själva Pingstafton då det var kalasväder.
I vår trädgård blommade äppelträdet för fulla muggar i förra veckan. Gungställningen var ett av inköpen som vi gjort under våren. Ett kap! O flaggstången fick vi på köpet : - )
På söndagen bjöds de på Morsdagsfika & inte mej emot. ;- ) Smarrig tårta & småkakor som min mamma & pappa hade med sej! Besök av min mormor & Jens farmor hade vi också. Jättemysigt!
Söndagkvällen tillbringade vi med kära vänner & vår familj. Grillning & en massa bus med barnen. Lilla Milo fick hänga i Ebbes gåstol. Ebbe ville såklart vara med & både köra & visa Milo hur allting fungerade ; ) Älskade ungar ♥
Hallosan kära ni!
Fredag it is & fredagsmys har vi här hemma! Jag passar på att uppdatera bloggis som ni såklart ser ; ) På tiden,jag vet!
Förra helgen hade vi vår kära familj & kära vänner runt om oss. Helgen började med besök av Andreas, Emelie & nytillskottet Ellabellabus ♥ Åh va mysigt att få snusa bebis! Bebisgos är de bästa som finns! Tyvärr var jag alltför lat med kameran.. Ibland glöms den bort! : (
Nu ikväll är Linn här. Ebbes faster! Ebbe ser upp till Linn & vill såå gärna vara med henne när hon är här. Man verkligen ser på hans blick hur han beundrar henne. Kärlek ♥
Nu ska jag gosa med sambon min!
Ta hand om er!
Varma Kramar ♥
Nära & Kära | |
#1 - - Dessi at [Home and desire]:

Vi hängde också mest ute förra veckan, men vad tusan hände med solen nu?!! Galet! Hur länge är du hemma förresten, eller du kanske har börjat jobba lite redan?



Kram!

#2 - - Mia ☆:

Vilka härliga sommarbilder! Svårt att förstå att det diffar med 20 grader (!) här idag från förra lördagen, blåser och regnar. Men men, kan vara mysigt det med! =)



Kram!

#3 - - Sandras Värld:

Vilka underbara bilder! Kram

#4 - - Bella:

åååh, så många fina bilder!! Ser ut som ni haft riktigt sköna dagar här senaste tiden :)



Hoppas du haft en riktigt skön söndag!



Kramar Bella

#5 - - Annas inspiration:

Hej kära vännen!



Hur är det med er?

Vilka fina bilder du lagt upp,

Ebbe är ju verkligen med en utekille precis som Colinbus :)

Mats sa att han sett på fejjan att Ebbe börjat gå,

WOOOOW så kul! En milstople & grattis till lille godingen!!!



Jag vet inte om du fick mitt med ett förslag på datum att ses,

jag tror det var den 21 juli jag skrev? ;)



Hoppas ni är pigga & mår väl,

saknar er!



STOR KRAM & ha en hääärlig fredag vännen

#6 - - Bettan:

Åh härliga sol vi gör precis som ni, njuter av den så mycket det bara går :)

Hoppas allt är bra med er.



Kramar

Upp