Vårt hjärtegull!


Första bilden jag la upp här på bloggis var denna! O tänk att det snart är ett år sedan!
Ett år sedan jag blev mamma till denna lilla gullegris! Ja kärt barn har många namn ; - )

Minns de som igår då läkaren spände ögonen i mej & sa eller skrek "Ny krystar du!" och sen small de till och ut kom en alldeles färsk bebis. Pappa Jens fick hänga med barnmorskorna ut i undersökningsrummet/akutrummet för att undersöka dej mer nogrannt då du inte gjorde ett pip ifrån dej! O jag som var så uppslukad av kärlek & befann mej i sjunde himmlen tänkte inte ens på att dom gick iväg med dej! (Så konstigt!)
När jag sen fick upp dej på mitt bröst så tänkte jag "AAAHH, du är de vackraste jag sett" o så tycker jag såklart även idag!

Ebbe min älskade unge, mamma & pappa ÄLSKAR dej av hela sina hjärtan och vi är så otroligt glada över att få vara din mamma & pappa!
Tänk att vi blev mamma & pappa till slut, för evigt är vi mamma & pappa till dej Ebbe♥
Emmas dagbok | |
#1 - - Josefin:

Åh underbart ♥ Kraaam

#2 - - Annas inspiration:

Lille gulleplutt,

så fin så :)



Du har tur som kom till så underbara föräldrar :)

KRAAAAAM

#3 - - Bettan:

Lill plutten, tänk så fort tiden går. Visst är det underbart :)



Kram!

#4 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Hur mår ni i dag?

Vill bara önskar er en fin dag!



Kraaamis

p.s jag kunde inte låta bli att ta ner julen i dag...;)

#5 - - Therese:

Åhh va tiden går, så fin han är!!!



Kram

#6 - - Johanna:

Härligt Emma : )

#7 - - Mia ☆:

Ja, tiden går så fort! Theo blir ett år om två futtiga veckor =)



Hoppas allt är bra med er annars, kram från oss!

#8 - - elinjosefine - lifestyleblogs:

Åhh är han snart ett år?!! Tänk vad tiden går fort, han är såå söt :)



Stor kram

Upp