Vårfräscht till liten



Vårnyheterrna har trillat in hos ZARA! Föll pladask för dessa urtuffa ting! Ebbe måste ha dessa ting! Kanske blir de tänkbara 1 års presenter?



Hallo i stugorna!


Ligger här i soffan & det har jag gjort sen hjärtat mitt somnade vid halv åtta! Lilleman ville såklart inte lägga sej och sova. De nya är nu att ställa sej upp i spjälsängen & studsa : - ) Kan inte begripa var tiden tar vägen? Om två månader blir vår lilla kille 1 år!! Kan ni fatta?! Hur konstigt som helst, känns som att jag födde honom igår men samtidigt så känns det som att han funnits med oss hela tiden! Märkligt de där : - )

Ikväll är jag så trött så trött! Fullt ös hela dagen lång! Började med en urmysig fika hos Sandra & hennes lilla Theo. Där blev vi inte så länge då Ebbe visade tydligt att han var övertrött! Ebbe somnade i bilen hem & de tar kanske 5 minuter att köra.. ; - ) Så han var trött och sov en rätt lång stund i eftermiddags. Under tiden skulle jag såklart vara duktig och fixa med allt i tvättstugan som jag legat back med och sen piffade jag lite här och där ; - ) Varför inte lägga sej & vila istället? Dumma jag!

Tror jag ska börja på en bok ikväll. Sist jag läste en bok var om att föda barn! Så då kan vi konstatera att det är rätt längesen jag öppnade en bok.. Denna gång blir de Camilla Läckberg senaste!

Eller kanske jag skulle bädda ner mej i sängen istället..

KRAMISAR till er alla finingar därute♥
Ebbes outfit | |
#1 - - Annas inspiration:

Hej goa fina vännen!



Hur är det med er i dag? Här är det bara bra, men önskar jag hade fått vara hemma hos mina killar i kväll, börjar jobba kl 15 men bara i 6 timmar :) Hur har det förresten gått med mammaledigheten? har ni beslutat hur ni ska lägga upp dagarna?



Kul med besök hos en vän :) hihi skönt att Ebbe somnar så gott & fort i bilen. Javisst är de märkligt med hur tiden känns nu när man har en liten, hur sim berikar det livet så oerhört att ha en liten. Största kärleken på jorden :) Tänkte faktiskt på här om dagen att snart fyller Ebbe 1 år.



Så himla tjsuiga vårnyheter hos Zara, jag har köpt en urfin pälsväst till Colin hos tradera, som ny! så västen kan jag bara inte köpa men skorna..sååå fina vårskor :) Har du bestämt om det blir köp till Ebbe?



Nu ska jag börja namna plagg till dagisstarten..ojoj pirrigt det här ;)



Ha en bra dag

KRAAAAMIS

Upp