Sneak peak i köket!



I vårt kök pryder just detta eleganta fat vår köksö! Hittade de igår på Gekås för ynka 60 kronor! Love at first sight ; - )



En vacker orkidee pryder också köksön som Gammelmormor hade med sej på Julafton!



GOD FORTSÄTTNING! : - )

Hur mår ni?
Vi mår himla bra. Som ni vet drabbades Ebbe av en envis förkylning men nu är han på bättringsvägen. Värst är de på natten då han hostar den lilla stackarn! Aldrig sett någon vara så förkyld! Men han är så envis & vill vara med hela tiden även om han skulle behövt sova lite mer då han hade feber & det var som värst.
Efter besök hos doktorn igår morse så konstaterades de att det inte var någon större fara med honom utan att det var helt normalt. Blir allt lite orolig då dom små är krassliga♥

Vi firade in de nya året tillsammans med goda vänner. Åt jättegod mat & drack massa gott ; - ) Tack för en underbar kväll Jesper,Jonna,Milo & Tobbe!

Dagarna efter de nya året skålats in har vi tillbringat i Home sweet home. Fixat & ordnat här hemma. Julstöket är snart över för denna gång och lite vårigare färger har nu fått flytta in igen. Känns himla bra : - )
Gårdagen bjöd på Gekås besök. Inte så mycket folk som det vanligtvis brukar vara, perfekt! Lyckades hitta lite pyjamaser till Ebbe och lite annat småplock till hemmet.. Fatet nämnde jag ju ovan & jag ska visa er vid senare tillfälle vad jag fyndade mer!

Nu ska vi slänga ihop lite färsk pasta tillsammans med en god tomatsås från Dolmio! Smidigt värre ; - )

KRAMIS♥


Ps. Bella!!! Jag kan inte kommentera hos dej!! : - ( Ska förska ikväll igen..
Vårt hus - Kök | |
#1 - - svigermor:

så fint emma

#2 - - Sandras Värld:

Älskar fatet, påminner om Mateus! kram

#3 - - Matilda:

Fint fat!! Nu blev jag sugen på att åka till Ullared! :-)

#4 - - Bettan:

Roligt med en ullareds resa, skönt att ni slapp att trängas.

Här har vi också haft envisa förkylningar, Charlie har hostan kvar och Clara har det precis börjat på. SÅ här händer inte mycket.



Kram kram

#5 - - Karin Hyll:

Hej gumman,

Jag är tillbaka i bloggvärlden =) Det har hänt en del sen sist, både för dig och mig!

Så himla fin er lilla son är!!

Och nu är lite söt som vanligt =)

Hoppas ni haft en härligt jul. och nyårsledighet.

Hälsa Jens!

Kram Karin

#6 - - Annas inspiration:

Hej fina vännen!



Hur mår ni i dag? Stackars lille Ebbe som varit så förkyld men visst är det helt otroligt hur de små kan hålla i gång ändå?!



Ni har det så fint & urmysigt hemma Emma och det fatet var ju hur snyggt som helst :) Börjar bli sugen på att slänga ut julsakerna men ska nog vänta till nästa helg...



Längtar till vi ses, det är alltid så roligt & avslappnat att vara med er. Fina fina vänner är vad ni är! Längre fram får vi ta en träff allesammans igen, då är ni varmt välkomna hit :)



Ha en bra dag

Kraaaam

#7 - - Jonna:

Så tjusigt fat! :-)



Vi måste försöka åka dit i nästa vecka. Både det ena och andra som behövs köpas.



Usch, det här har varit den värsta natten någonsin. Milo har varit så ledsen så ledsen och det har nästan inte gått att trösta honom. Fyra tror jag att han lyckades somna.



Så det är verkligen två trötta föräldrar här idag. Haha. Här blir det myyyys hela dagen!! :-)



Hoppas Ebbe är bättre med sin hosta!!

KRAMISAR!

#8 - - Annas inspiration:

Ja den 31 måste det vara fint väder,

vill jättegärna till Gro & spira...kan bli en dyr dag ;) haha



Vet du jag tänkte minsann också på att jag kunde ju beställa via dig, Me and I, men jag hoppas de uppdaterar med nya kollektionen på hemsidan snart så jag kan se om jag vill köpa något till Colinbus ;)



Jag tänkte blogga i kväll om jag inte är för trött i bollen, blir en inlägg från nyår. Är så sugen på att komma i gång med bloggis igen & jag ska "få" en ny design framöver med :) kul kul med nytt!



Ha en bra dag & hälsa grabbarna, hoppas verkligen Ebbe mår bättre.



KRAAAAAM

#9 - - Tess:

Hej hej



Så fint fat! Tänk om man hade kunnat ha ullared närmare än man har...

Så mysigt ni verkar ha det i nya huset!



Hoppas Ebbe kryar på sig!

Kramar

#10 - - Jonna:

Ja, jag har fått sova en stund. Milo har sovit som en gris idag. Han är också trött efter natten.



Han vaknade endast när han ville ha mat sen slockande han direkt :-)



Så nu myser vi bara i soffan här och ikväll blir det tacos :-)



Jesper är ledig imorgon och då ska det storhandlas hade jag tänkt :-)



Vad ska ni hitta på?

KRAMAR

#11 - - Therese:

Du har en award hos mig, bara för du är så go!!



Kram

Upp