Vårfeelings inomhus!

En liten tulipan i krukar har fått flytta in här i vårt hem! Hittade en liten cylindersvas som jag piffade till med lite nytt pynt! Vårfärger är jag såå svag för! ; - )



Hejsan Hoppsan!
Hur har ni de?
Vi har de fint här hemma. Älsklingarna bjöd mej på sovmorgon! O nu njuter jag en kopp jordgubbste framför "Efter tio".

Just nu är rörmockaren här hemma & fixade de sista med vårt nya värmesystem - fjärrvärme! Längtar tills allt är färdigt då den gamla oljetanken är borta.. Då får vi ett helt rum till i källaren ; - )
Alltid så bra med utrymmen.
Kanske att det blir ett litet träningsrum? Jag fyndade ju en crosstrainern på loppisen inne på facebook för ett tag sedan och den får kanske ta plats där tillsammans med något annat träningsredskap!
Till er mammor,pappor därute som inte kommer iväg till gymmet kan jag ge er rådet att skaffa en crosstrainer att ha hemma! Perfekt att kliva upp på den då Ebbe sussar en stund eller så! : - )

Idag blir de långprommis med Kalle. Ebbe & Jens ska på pappacafe på Öppna förskolan och då passar jag på att ägna mej åt vovven Kalle. Stackars Kalle får inte alls lika mycket tid med oss som innan! Men han är glad så länge han får vara med ju ; - )

KRAAAMISAR & ha en underbar dag i solskenet♥
Emmas dagbok | |
#1 - - Dessi at [Home and desire]:

Va kul med pappacafé! :)



Och det gäller att ta vara på träningstiden, jag har varit iväg på Friskis och tränat lite. Guld värt!



Kram!

#2 - - Matilda:

Fint arrangemang!! Trots många minusgrader blir man sugen på att göra vårfint nu! Ha en fin kväll :-)

Upp