Snygg förvaring!


Åh jag som håller på att inreda vår lillemans rum här hemma blev så glad då de kom en liten H&M katalog i veckan med inspirerande bilder på barnrum!
I Ebbes rum är de turkost,vitt & lite svart! Så dessa finfina förvarings grejer i klatschiga färger passar helt perfekt att klicka hem : - )

Jag som är så svag för rosa föll ju pladaskt för dessa rosa tygkorgar & jag gillar kombon rött & rosa med vitt! Så ni som har små flickor där hemma vet var ni kan fynda smart förvaring ; - ) H&M!


Här hemma råder de förkylningsstuga idag! BLÄÄ! : ( Inte alls skoj att ha blivit snorig! Nu snorar hela familjen i af förutom Kalle & Sikkan!
Min stora älskling traskade iväg till jobbet vid elvatiden & jag hoppas att du är så klok Jens att du kommer hem om du inte mår väl! Va är de med karlar egentligen? Så himla envisa ; - )

Igår kväll hade vi besök av Jens familj. Potatisgratäng,hemmakomponerad rödvinsås & marinerade kotletter avnjöts tillsammans med ett gott glas rött! På de blev de en massa godis & chips till Mellon!
Tycker att det är bra status på låtarna som gått vidare till finalen eller vad säger ni?!

Om en liten stund kommer Ebbes morfar hit! Mormor som genomgått en operation ligger på sjukhus och kryar på sej♥ Morfar får då komma hit & sussa och göra oss sällskap - och inte oss emot. : - ) Världens bästa föräldrar de har jag!

KRAMAR i tusen♥
Barnrumsinspiration | |
#1 - - Bettan:

Tack för tipset, här kanske det blir till båda godingarnas rum :)



Kram

Upp