Måndag 120213

Inne hos Rusta kan man verkligen finna lite av varje! ; - )
Jag föll som en fura för dessa tapeter.. Kanske lite mer för den med änglar! Blivit så sugen på att göra om vårt sovrum med en fondvägg! Vi får väl se..
När vi flyttade in målade vi om de vitt, vitt : - ) (Killarna målade om ska ju tilläggas,tack till Chrille,Daniel & Andreas - grymt flyttteam! ; - ) )


Fått ställa in alla planer i veckan pga av denna DUMMA förkylning som nu härskar i detta hus : - ( Imorgon var de meningen med Alla hjärtans dag fika med mammor & bebisar och på onsdag skulle min kära vän Anna & hennes Colin kommit och hälsat på.. Allting fick ställas in då vi varken orkar eller vill ta emot besök nu när läget är som de är!
Hoppas din vecka startat bättre än vår ♥
iNsPiRaTioN! | |
#1 - - Sus:

Samma här,alla sjuka nu.Man får hålla sig inne.

Är ju lite jobbigare när barnen är små som Ebbe och blir sjuka.Krya på er,kraam Sus

#2 - - Josefin:

Vår vecka är med seeeeg =(

Hoppas ni har en fin alla ♥ dag ändå! Kraam

#3 - - Niiinis - Sminkmamman:

Här är det också krassligt och jag vet inte om jag åkt på nå magsjukeaktigt (ÅÅÅNGEEEEST!!).



Föll också som en fura för ängeltapeten, jag vill OCKSÅ ha en fondvägg i vårt sovrum så den där ska jag nog kika närmare på! TACK för tipset!



Hittade hit via en annan blogg!



Ha en mysig alla hjärtans dag ändå, även om ni är sjuka!



Kram Nina ♥

Upp