Älskade ränder!

Älskade ränder! Ebbe har i sin garderob alla möjliga plagg med just ränder ; - ) Tycker att det är tufft till just killar!
Denna finfina tröja kommer från Polarn & Pyret!


Heeej!
Tiden går så fort så jag inte hinner med! Veckorna bara svischar förbi i hög fart! Ibland önskar jag att vi kunde stanna tiden.. Ebbe fyller ju snart ETT år!

Jag beundrar er allesammans att ni får ihop blogginlägg, ibland flera stycken per dag som jag ser! Jag är glad jag får ihop ett i veckan.. Tråkigt men så är de ju! Så fort jag slår upp datorn kommer de en liten man vid namn Ebbe och vill vara med & trycka. Får han inte som han vill blir han vansinnig! Hmmm, undrar vem han fått sin envishet ifrån? ; )

Vår lilla Ebbe är inte så liten längre. Vid 10 månaderskontrollen var han hela 79 cm lång och vägde 1060 gram! Jösses! O de märks i hans garderob..
Jag har klickat hem lite från braiga Tradera sista tiden. En SVEA tröja i marint, en Nova Star tröja (oanvänd) till bra priser! O nu i förra veckan som ni vet fick Me and I en beställning i Ebbes vägnar ; )
H&M har mycket fint till killar men kvaliten har jag blivit så himla besviken på flera gånger! Så trist. Så nu satsar vi på kvalite! ; ) Då kläderna tvättas så ofta så blir de ju nästan urtvättat på en gång. Trist! Tacksam tar jag emot tips på bra kläder till liten. Kanske har du ett hett tips? : )

Mormor & morfar är på väg hit i eftermiddag för att vara med sitt barnbarn! Snacka om att bli bortskämd med pussar,gos & kärlek - precis så som de ska va♥

Önskar er en finfin onsdag kära bloggisar!
Ebbe | |
#1 - - Bettan:

Stora killen! Tänk så fort de växer, helt sjukt att våra killar snart är 1 år :)

Jag har precis gått in i världen tradera, har lagt ut lite kläder för försäljning men inte testat på att shoppa. Sällan jag handlar på h&m med faktiskt. Jag föredrar lindex framför h&m tycker att de har en anna kvalitet. Tyvärr kan jag inte hålla med om att de som sägs ska ha bra kvalitet håller det. Just me&i har jag en monster tröja från som fällde färgen vi första tvätten. Har såklart andra kläder där ifrån med som inte gjort det men Claras monster tröja är under all kritik. Polarn och pyret där emot känner jag är ett tryggt kort, har aldrig varit missnöjd med nått därifrån.



Hoppas du med får en riktigt härlig onsdag :)

Kramar

#2 - - Annas inspiration:

Underbar tröja,

älskar med ränder.

I dag har Colin en röd med vita ränder från pop som han fick i julkapp.



Oj vad stor han blivit plutten,

det är ju inte klokt att ni firar ett år nästa månad!!!



Nä det är inte lätt att alltid hinna med bloggis!!!



kram kram

Upp