I Semestertider <3

 
 
 
 
HEJSAN i semestertider! : )
 
Åh jag ber så mycket om ursäkt då jag är en fruktansvärt dålig bloggare just för tillfället, eller jag har ju varit dålig länge nu! Men kanske de blir ändring på de.. Jag har lite sug efter bloggen emellanåt vil jag erkänna! Men jag vet då inte om jag har några följare/besökare kvar?!
 
Som ni vet så använder jag mej av Instagram ( jag har också fallit i "instafällan") ; ) Lätt hänt då de är så KUL!
 
Mycket som händer & sker i vårt liv nu. Jag ska efter 18 månader som mammaledig med vår älskade son Ebbe börja att arbeta igen & denna gången på ett helt nytt ställe! Och Ebbe ska skolas in på förskolan! Puh.. Hur ska de gå? Kommer vi att fixa detta? Många galna tankar i mitt lilla huvud just nu! Det ordnar sej säkert även om det kommer att bli en tuff höst med jobb,förskola,hus mm.. ; )
 
På måndag startar vår sista semestervecka efter att ha varit tillsammans & lediga alla tre i fyra veckor. Vi kom hem från älskade Göteborg igår. Där har vi tillbringat våra dagar med shopping,Liseberg,djurparksbesök(Borås) och en massa mys på Hotellrummet på Gothia Tower. Där bjöds de på bubbel & choklad & goa morgonrockar. Finns inte mycket som slår utsikten från "Heaven 23" där vi åt vår frukost. Längtar redan tillbaks : ))
 
Nu ska jag skutta ut i solen innan lillen vaknar!
 
All kärlek//Emma
| |
#1 - - Johanna :

Jag är kvar : ) Har också fallit i Instafällan, är ju så smidigt. Blir ju som en miniblogg.
Kram kram

#2 - - Annas inspiration:

Hej vännen!

Åhh så GLAD jag blev när jag fick se ditt inlägg,
hurra hurra :) Hoppas att BloggEmma är tillbaka nu :)

Göteborgstrippen lät toppentrevlig,
gillade Ebbe att åka karusell?

Släpp dina galna tankar gumman ;) Det kommer bli bra, du får ge det lite tiiid, tar ett tag innan allt faller på plats men jag är säker på att det kommer gå bra både för Ebbe på dagis och för dig på jobbet :)

Ha en bra kväll!
KRAAAAAAAMIS

#3 - - linda:

Jag följer din blogg och kikar in emellenåt, vet hur det är när man inte riktigt hinner med bloggen, man vill så gärna men tiden räcker inte till ibland:)! Kommer gå fint med jobb, dagis o hus. Det kommer man in i fort! Ha det gott! Kraam Linda

#4 - - Mamma till William och Wilma:

God förmiddag söta.Det var ett tag sedan.Allt bra med dig och familjen..kram kram

Upp