Nya pjucks till hösten!




Bruna enkla boots passar till de mesta i höst!
BÄSTA mamma åkte in till staden idag för min skull för att kika om dessa fanns i min storlek, ett par 39 kvar.. JIIPPIIE! : - ) Så nu är jag ägare till dessa pjucks!



Heejsan svejsan!

Idag firar vi att det är 1 september. Månaden vi väntat på i några månader nu.. Vi tänkte att tiden kommer att gå sakta men efter att blivit mamma & pappa går tiden så fort & så viipps är vi här i september månad, välkommen säger vi!

Dagarna flyger iväg och vi har många roligheter för oss. Mammaträffar & bebisaträffar, förskolan,shopping och ja planering inför kommande flytt.
Idag har vi varit hos Sandra & Theo där bjöds de på smarrig tacopaj och goda nybakta muffins som Anna bakat! Är verkligen så roligt att ha träffat er girls och bebisar! Ni förgyller mina & Ebbes dagar ♥

Vi har besök av min snälla kusin Hegge ikväll & killarna har nu packat ner vinden och nu står kartongerna där uppe och väntar..

Nu ska de umgås lite & ätas lite ugnsbakad falukorv & potatismos - MUMS!

KRAAAMIS♥
Emmas outfit | |
#1 - - Susanne:

Snygga pjucks, jag såg också ett par nya snygga men behöver jag verkligen ett par nya. Vi får se om jag kan hålla mig ;)

Hoppas allt går bra med flytten och att du inte sliter ihjäl dig



Kramen

#2 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Vilka snygga skor du har skaffat dig,

snällt av mamsen att ge sig i väg :)

Var har du köpt dem?



Ja välkommen september,

snart är ni där i ert eget hus :) UNDERBART!



Det är guld värt att ha en mammagrupp!!! :) jag hoppas vi kommer i väg & badar i början på veckan i äventyrsbadet. Colin älskar att bada :)



Kramisar & hälsa familjen

#3 - - Bettan:

Härligt med planer in för hösten. Vad skönt att du har kommit i en bra mamma grupp, den jag var i med Clara var inte bra och vi har ingen kontakt med varandra alls, jätte tråkigt. Så var glad för din mamma grupp.

Sköt om er sötisar.



Kram!

#4 - - Dessi - Home and desire:

Så mysigt gumman! SNART flyttar ni. GALET! :D



Jag har gjort alla puréer till Vilmer själv hittills. Morot, palsternacka och ärtor. Ska försöka göra så mycket som möjligt själv, är hur enkelt som helst, och man sparar massor av pengar. Självklart kommer jag inte orka göra allt, men så mycket som möjligt! :) Äter Ebbe allt med god aptit?



KRAM fina du!

#5 - - Jonna:

Supersnygga boots! Måste med ta och köpa mig ett par inför höst/vinter. Har hittat ett par på Din so som är varmfodrade :-)



Hittade ni allt ni behövde/var ute efter på Ikea? :-)



Nu är det verkligen itne långt kvar tills ni får huset! Så roligt och spännande!



Hoppas ni haft en bra helg!

KRAM PÅ DIG!

#6 - - Mia ☆:

Snygga skor =) Härligt med höstmys och höstkläder igen tycker jag!



Tiden bara rinner iväg när man är mamma, jag hinner knappt blogga längre och har konstant dåligt samvete för det och alla kommentarer jag inte hinner skriva. Men läser gör jag minsann! =)



Hoppas ni mår bra, kram på er!

#7 - - elinjosefine:

Trodde ni redan hade flyttat... Men nu är det nära va?!

Förstår att ni längtar massa :)



Stor kram

Upp