Välkommen Lill-lördag!

Underbar & vacker! O tro de eller ej men dom är fejkade.. Kan man inte tro eller hur! Pryder numera vårt matsalsbord. Blommorna är köpta på den lokala blomsteraffären Olanders!
Tjenixen!
Här är vi uppe med tuppen idag!
Innan Ebbe vaknade hann jag med att göra mej iordning och få lite egentid, inte helt fel! ; - )
Nu är de fullt ös här hemma,precis som vanligt & som det sa vara ju : - ) Ebbe kör runt i sin gåstol och då gäller det att passa sej så att man inte är ivägen. Väldans vilken fart han får upp i den där!
Om någon timme är det dags att bege sej till Öppna förskolan på Babycafe´tillsammans med dom andra mammorna & bebisarna.
Kanske höres vi av ikväll?
Förresten ni har väl inte missat den så braiga serien BRON som går på onsdagar klockan 21 i svt? ÅÅH ni MÅSTE se den! Jens & jag är helt fast! Perfekt att den sänds på lill-lördagar såhär mitt i veckan. Jag längtar då alltid just till lill-lördagar numera & idag är du varmt välkommen lill-lördag! ; - )
KRAAMISAR i tusen & Ha en finfin dag♥
Lägenheten,hemma Hos Oss - Vardagsrum | |
#1 - - Annas inspiration:

Hej kära vännen!



Tack för dina mess i går,

värmde ska du veta :)

Låter som ni har en toppendag framför er.



Jag blev ju så himla nyfiken när du skrev om en hemlis i går,

Glömde bara skriva det hihi ;) glömsk är mitt mellannamn.



Kramar Anna

#2 - - Josefin:

Åh vilka fina rosor =) Såna hade jag velat ha. Ser ju helt riktiga ut =)



Väldigt roligt att du uppdaterar så mkt nu =) Lika kul läsning varje gång!



Kram

#3 - - Dessi at [Home and desire]:

Var har ni köpt er gåstol? Vi letar för fullt till Vilmer nu!



Kramis!

#4 - - Bettan:

Ja man får verkligen akta sig när de kommer rullande över golvet, jag ramlade nyligen för att jag inte riktigt hade koll på vart lille Charlie var :)



Kram!

#5 - - Nina - Glamourmamman:

Fina!

Jag har inte själv sett Bron, men mina föräldrar är helt fast, och även sambon ligger och kollar SVT play på kvällarna för att komma i kapp avsnitten. Kanske ska göra det också när Charlie sover sedan - OM han sover ;-)



KRAM

#6 - - Annas inspiration:

Hej gumman!



Hur är det i dag? Hade ni trevligt på babycafé?



Jag sitter hemma hos mamma & pappa nu, lilleman sover. mamma slutar kvart i 1 så hon kommer ganska snart :) Vi ska åka och fika i em, vad hittar ni på?



Hoppas allt är bra

stor stor kram!

#7 - - christin:

Vilken underbart fin bild! :) Gillar rosor, borde köpa sig en fredagsbukett då det är fredag imorgon

Upp