Fredagsmyyys!


Ebbe myser numera runt på golvet & drar sig fram med sina armar. Så starka dom här små är! Helt otroligt. Lägger man ner honom på ett ställe dröjer de inte alls länge för han är i andra sidan av rummet ; - ) Kanske blir detta Ebbes "krypmetod" att dra sej fram med armarna! Spännande att se vad som händer i lillens liv nästa vecka, tycker verkligen tiden & hans utveckling susar iväg!



Hallosan underbara fredag♥
Hur mår ni?
Vi mår väl. Lite sisådär med min arm & mitt ben. Trodde ett tag igår att nu är de kört, nu blir jag liggandes i influensa hela helgen men jag verkar ha klarat mej hitills - peppar, peppar!

Medans min lilla herre kör runt & rekar läget i sin bil så passar jag på att kika in här! Tänkte jag skulle visat er lite bilder från vår urmysiga lördag i förra veckan då vi hade besök av Anna,Mats och  Colin här hemma. Avslappnat & mycket trevligt Det känns verkligen som att vi känt varann hur länge som helst! Är så glad att vi träffats här genom bloggen Anna♥
Tyvärr blev mina bilder inge alls bra! Inte ens lyckats att få med de fina sällskapet på bild ; - ) Så kan de gå!
'
PAAANG! Jaha där vältes min nyinköpta klocka ner! Haha ; - ) Men den höll. Ebbe har verkligen fingrarna överallt! Men jag får faktiskt skylla mej själv då jag ställt den på en stol här i vardagsrummet..

En liten prommis med Ebbe i vagnen ner till byn blir de om en liten stund. Lite fix i affären sen så blir de fredagsmyyys för hela slanten : - )

HAPPY FRIDAY & Stora Kramar♥

Ps. Är de någon av er som använder google som webbläsare? Min "layout" blir inte alls bra här på bloggis sen jag börjat använda den.. Tips?!
Helgfeeling hemma hos oss | |
#1 - - Martina:

Heej!



Härligt med fredag och massor av fredagsmys!



Hoppas ni får en fin start på helgen. Kramar

#2 - - Karro:

Arvid började också sin 'ta-sig-från-A-till-B-karriär' med att dra sig fram med armarna. Trodde han skulle skippa krypandet, men ack så fel jag hade och hua vad fort han tog sig fram när han började med det några månader senare;-P



Ha en bra helg!

Kram

#3 - - Emelie E:

Underbara lilla charmtroll!=)

#4 - - thess f:

sötnos!!! har min dotter i knät nu när jag kollar här och hon blev helt överlycklig av att se ebbe,är inne i en älskar bebisar fas nu tror jag!! :)

#5 - - Annas inspiration:

Todilooo lilla söta Ebbe!



Håller du på att bli sjuk gumman?! Hur mår de andra i familjen? Vad har hänt med din arm & ben?! Oj det blev många frågor!



Åhh det är så mysigt & skoj att vara med er. Javisst känns det som vi har känt varandra lääänge :)



Vad hittar ni annars på i helgen?



Blir jätteglad gumman när du uppdaterar bloggen :)



Hälsa & va rädda om er



Kraaaam



p.s kan tyvärr inte hjälpa dig med webbläsaren,

urdåååligt, helt enkelt sämst på sånt :(



#6 - - Susanne:

Haha ja det är mycket som kan gå sönder när man har småbarn i huset :)

Så stor han blivit den lilla charmören, tider går alldeles för fort tycker jag.

Hoppas ni har en mysig söndag



Kramen

#7 - - Bella:

Vilket litet sött charmtroll han är er lille Ebbe!! Tänk att han nu tar sig fram för egen maskin. Händer fort och mycket saker hemma nu med andra ord :)



Mysigt med besök från goa Anna med familj!



Kramar Bella

#8 - - Johanna:

Han är ju en riktig sötnos : )

#9 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Hur är det med er?

Önskar er en bra dag :)



Kramkram

Upp