Hemma hos oss!


MYSPYS hemma hos oss! Levande ljus är ett måste här hemma om kvällarna : - )




Hallosan Bloggis!

Hur har ni de?
Vi har de bra. Jag ska erkänna att min lust till bloggen inte funnits där. Lilla Ebbe har varit inne i en period då han sovit jättedåligt om nätterna & orken som funnits kvar har gått till att ta hand om mina älsklingar och vårt hem! Bloggen har inte varit prio ett så att säga! ; - )

I förra veckan gick det ut inbjudningar till Ebbes namngivning som kommer att ska här hemma i home sweet home. 43 gäster är inbjudna & ja vi får se hur vi får plats ; - ) Men finns de hjärterum så finns de stjärterum eller hur de nu sägs ; - )
Namngivningen kommer att få ett eget inlägg framöver för jag vet att några av er undrar hur vi kommer att lägga upp Ebbes dag!

Sitter just tillsammans med mitt lilla hjärta,vårt charmtroll vid bordet och skriver detta inlägg. Ebbe leker hejvilt med sina Jabadabadoklossar och pratar heela tiden,blabadada! Ebbe har varit en tyst liten bebis men sen i förra veckan snackas de hejvilt om allt möjligt ; - )

Pappa Jens får en sovmorgon idag! Vet inte riktigt planen för dagen än.. Återstår att se helt enkelt, en sak är då säkert - Detta är en ljuvlig tisdag vi har framför oss!

KRAAAMIS♥
Vårt hus | |
#1 - - Johanna:

Så fint ni ser ut att ha det : )

Hoppas ni får en toppendag.

Kram

#2 - - Annas inspiration:

Hej min underbara vän!



Tusen tack för din omtanke, det betyder så mycket för mig :) Jag tycker det är ungefär detsamma med Oliver i dag, kanske liiite bättre (tycker nog att han går lite raskare).



Hur är det med er i dag? Mysigt att vara samlade hela familjen. Jag är ledig i dag & Mats jobbar. Åhh så härligt att vara hemma med den lille godingen igen :)



Jag tycker att du är en soltråle vännen :) Hrm ja inte så lätt att räkna på dessa fkdagar, hoppas ni får lite klarthet i det hela. Jag ska ringa om dagisplats i dag igen, hon var inte där när jag ringde sist. När jag ringde innan sommaren sa de att det inte brukar vara några problem men jag vill få det bekräftat :) Hur funderar ni, dagis eller dagmamma?



Ni har det så fint & mysigt hemma, Ett hem med mycket kärlek och värme :)



Va kul att Ebbe börjat tjabba lite mer, det är ju så sött! Vaknar han ofta om natten? Puh det är jobbigt att inte få sammanhängande sömn.



Ha nu en riktigt bra dag med grabbarna så hörs vi



Kramar i massor

#3 - - Annas inspiration:

jajamänsan jag har provat e.l.f,

bara köp :) Jättebra & billigt! Alla fall det jag provat som mineralfoundation, läppglans & läppstigt

#4 - - Dessi at [Home and desire]:

Åh. Klart jag förstår att du prioiterat sömn och allt annat framför bloggen! Bloggen finns ju kvar och så även vi ;)



Jabadabado-klossarna är så fina, och jag tänker att de ska Vilmer få i julklapp här med lite annat smått och gott. Kommer nog passa Vilmer väldigt bra då.



Ser fram emot att få läsa om Ebbes namngivning, kommer säkert gå super! :)



Jo, vi köpte faktiskt den från Gekås, och den funkar super! Vi såg att de hade en på kampanj nu också på Lekia, men chansade på Gekås, och Vilmer tar sig fram lätt i den! Ni fick kanske tag i ett måndagsexemplar?



Ni har det förresten fantastiskt fint hemma, och tack för din fina kommentar om att jag skulle bli fotograf ;) Jag tänker mig mer inredningsstylist, vill gärna ha egen firma. Kommer gå en (alt två) fotokurser på distans i vår! :)



Kramar i massor till er!

#5 - - Anette L:

Hejsan!!

Vad fint ni har det, jag vill se meer!! Vad mysigt med en "babblande" bebis,härligt!!. Spännande med Ebbes namngivning. Sånt var inte så vanligt när våra barn var små.

Ha nu en bra tisdagskväll!!

Kraam/Anette

#6 - - Sandras Värld:

Så himla fint! Gillar lampan, vart kommer den ifrån? kram

#7 - - Bettan:

Så mysigt det ser ut, älskar levande ljus. Hoppas du snart får sova igen, Charlie har ju typ krånglat från dag ett med sovandet så jag kanske börjar bli van, haha.

Hoppas ni fick en fin dag



Kram!

Upp