Härliga lill-lördag!



Några plagg klickades hem från H&M för någon dag sen! Det sög i shoppingtarmen ; - ) HAHA!


Tjollahopp!

Hur mås de idag?
En liten Ebbe ligger här jämte mig i soffan & jollrar så glatt! Underbara unge♥

Här hemma har vi tagit de ganska så lugnt idag. Även varit ute på en prommis med vrålåket ; - ) Lilleman trivs mycket bra i vagnen & har under turerna vi varit ute sovit sig igenom prommisarna! Känns himla bra!
Vi har även haft besök av Jens jobbarkompis Inga-Lena & en av ungdomarna som Jens jobbar med. TACK för fina presenter : - )

Jens har tagit extra ledigt & kommer vara hemma hos oss i två veckor till. UNDERBART är bara förnamnet : - )
Nu ska vi äta lite kvällsmat här hemma till Mästerkocken på tv! Blir brie & salami för min del,som jag saknat! En härlig lill-lördag har vi här hemma!

KRAAMIAR till er sötnosar♥
Emma shoppar | |
#1 - - Johanna:

Lite avis är man ju ; )

Kram på er

#2 - - Bella:

Finfina klänningar du klickat hem!



Skönt att Jens kommer vara hemma hos dig och Ebbe i två veckor till. Kan tänka mig att du är ganska tagen efter graviditet, förlossning och blödningen, för väl att det gick bra trots allt, så rädd du måste varit din stackare...



Hoppas ni har en mysig kväll hela familjen och ta hand om varandra!



Kramar Bella

#3 - - Mira:

Härligt med salami! VI hade en riktig salami, ost (och mousserande vin) frossa när vi var hemma från BB, hade längtat så efter salami. Jag vågade inte äta en bit under graviditeten, orkade inte hålla på och frysa den i tre dygn.



Mysigt att ha mannen hemma lite längre oxå!

kramisar Mira

#4 - - Martina:

Hej vännen!



De klänningarna är så fina. Härligt att Jens är hemma två veckor till! :) Då kommer ni njuta ordentligt! Några trevliga planer för helgen?



Jag mår inte jättebra, är både chockad och ledsen. Beskedet kommer påverka mig i flera år.



Lyktan är köpt på Dimoda!



Ha en underbar torsdag! Kramar

#5 - - Annas inspiration:

Hej kära du!



Allt väl i dag? Jag är SÅÅÅ GLAD att vi ska komma och hälsa på nästa vecka, vilken tid vill du att vi ska komma?



Är det något speciellt ni önskar er till prinsen er? :-)



Söta somriga klänningar du köpt, förresten har du klickat hem jeansklänningen från Gina Tricot?



Hihi kom på att jag skrev i messet att Colin inte var vaken så mycket i början, jooo om KVÄLLARNA när han skrek & skek & skrek!! Fy det var hemskt, jag förstårr faktiskt inte hur en liten kropp orkar skrika så mycket även om det gör ont i lilla magen. Det var fruktansvärt! För oss alla, men värst för Colin såklart.



Skönt att han sover i vagnen så ni kan använda vrålåket ;-) Som du vet skrek Colin i vagnen de första månaderna så jag gav upp promenaderna ganska fort för jag blev helt slut av allt detta gastande om kvällar, i vagnen, i babyskyddet och sen inte få sova på det :-( Nu i efterhand förstår jag inte att jag orkade fast man orkar på något vis...man vill ju alltid göra det bästa för sitt barn!



GLAD för er skull att er lilleman verkar lugnare som spädis än vad Colin var. Innan har jag naiv som jag varit trott att om man var lugn som förälder får man lugna barn, men jag måste säg att både Mats & jag varit lugna trots att det var så jobbigt där i början. Det enda som småstressade mig lite i början var att passa tider, svårt när de är så små och är hungriga i princip hela tiden.



Det är ju ia laffall så skönt att han blivit så nöjd & glad nu vår lille plutt, började ändra sig till det bättre när han var runt 3 månader :-)



Vad ska ni hitta på i dag? jag ska stryka en enorm hög med vår/sommarkläder, verkar aldrig bli färdigt...och sen i em ska jag in till stan och göra några ärenden.



Kramar & ha en fin dag



#6 - - mamma till william:

God förmiddag gumman.Så söta sommar klänningar..Skulle bara säga att allt är bra med min bebis i magen.Ha en skön dag.kram kram

#7 - - Mamma till William:

Här är allt bra med oss alla.Bara lita trist väder denna dag men det gäller att mysa till det extra då här hemma med mina älsklingar.Ha en skön dag med din fina prins.kram kram

#8 - - Eleonore:

Vilka härliga sommarklänningar! :)

Upp