Till liten i höst


Bilder lånade från H&M



URFIIINA kläder till vår lilleman i höst! Åh jag älskar dessa bruna nyanser! Jag har en känsla av att jag kommer få svårt att hålla fingrarna borta från alla höstnyheter som trillar in i varenda butik på barnavdelningen..

Nu kika på Wallander igen! : - )

Sussa sött kära bloggis♥
Ebbe shoppar | |
#1 - - Josefin:

Detta kikade jag med på om det är en liten pojke som bor i magen, såååå sött =)

Fanns iofs massa fint till tjejer med =) Kramis

#2 - - Annas inspiration:

Hej gumman!



Fick också H&M katalogen häromdagen,

där var endel fint till små gossar men till oss tyckte jag inte fär var så mycket fint.



Kramis

#3 - - Martina:

Vilka underbara kläder till Ebbe. Så snygg han kommer bli höst! :D



Hur är det med er? Hoppas ni har det fint. Här ska jag ha en riktig städdag idag, för att sedan kunna prioritera altanen, ska bli sååå roligt. Absolut kommer bilder när soffan är på plats.



KRAAAAM

#4 - - Alexadra:

Hej tjejen!



Å sicka söta kläder =) Det är inte lätt att hålla fingrarna i styr när det gäller kläder till kidsen haha, kanske inte till en annan heller för den delen ;-)



Ha de så gott!



Karmar

#5 - - Mamma till William och bebis i magen:

God middag snäckan..Den kofta ska jag nog med beställa hem till min prins.

Ha en skön torsdag söta.kram kram

#6 - - Nina - Glamourmamman:

Visst hade dom ovanligt mycket fint till småkillar i höst?! Koftan med pingviner var ju ursöt :-) Ha en fin torsdag!



Kram Nina

Upp