Förändring, en ny mammalook?



Kikar runt på internet för fullt efter en framida babysitter till vår lilla bebis! Har läst en massa tester & denna från Svan Bouncer sägs vara den säkraste på marknaden?!
Ni får mer än gärna komma med tips till oss & dela med er vad ni har för erfarenheter!




Hejsan svejsan i stugorna!

Min dag har bestått av ett tre timmars besök hos tjejerna på salong Hårizånt. Goa Sanna har varit min frissa i ett par år nu & jag är supernöjd för du vet precis hur jag tänker vännen!
Idag testade vi att färga håret lite annorlunda än vi gjort innan.. Lite slingor i kopparfärg & lite mer ljusa slingor och sen som avslut en toning på de! Älskar färgen & nu ska jag bara vänja mig vid de, varenda gång jag går förbi en spegel hajar jag till ; - ) (På ett bra sätt då!) Hihi! Kan väl säga att jag skaffat mig en ny mammalook ; - )TACK Sanna för idag♥

Eftermiddagen har tillbringats på vårdcentralen då vi samlades idag igen vi som nu ska bli föräldrar i Februari/Mars ; - ) Vi fick se en fin förlossningsfilm & sedan pratade vi om dom olika skeden vi ska gå igenom i värkarbetet. Även lite smärtlindring gick vi igenom & vi fick en massa intressanta papper att läsa igenom. Tänk nu närmar vi oss verkligen sluttampen av denna graviditet!!!!

Nu ska jag vila mig här i vår goa soffa & njuta ytterligare några timmar av denna torsdag innan vi välkomnar helgen..

På återseende imorgon♥
Vardagslyx | |
#1 - - Therese- Gravid v.35:

Hej gumman!



Hur kändes det att titta på förlossningsfilmen? Börjar oron släppa lite? Jag grät som ett litet barn när vi var på föräldrarutbildningen. Så vackert :)



Hoppas att ni mår toppen. Kramar!

#2 - - Nina - Glamourmamman:

Gud vad underbart med ett frisörbesök! Det är verkligen mammalyx :-)



Tänk, snart är der dags för er... Är du nervös för förlossningen, smärtan och så...?



Kram!

#3 - - Veronica:

Vi hade en BabyBjörn Babysitter Balance till vår dotter Elmina, vi var riktigt nöjda med den :)

Hur känns föräldrarutb.? Kramis!

#4 - - Li:

Det verkar som en spännande dag! Skulle vara kul att se din nya frisyr.



Kram



#5 - - Dessi - Home and desire:

Vad roligt med hårslingning :) Jag ska till frisören nästa vecka men det blir bara klipp. Vågar inte slinga mitt slitna hår just nu, får se vad hon säger! :)



Vi tänkte köpa en Baby Björn babysitter, men du visar är ju grym? Vad kostar den? Och vad är det för test ni läst?!



Kram på dej!

#6 - - Sandra:

Åh vad spännande, vill se hur det blev ;) kram

#7 - - Martina:

Hej vännen!



Låter ursnyggt det du gjort med håret, ska bli spännande och se bild. :)



Här är allt bra, träningsvärk i hela kroppen dock. Hur är det med dig?



Här är det full fart med plugget, massor att läsa och göra men nu ser jag äntligen slutet. Har ni några roliga planer nu när ni får besök i helgen?



KRAMISAR

#8 - - Helle:

Vill se bild på den nya frisyren Emma :)



Sv: jag mår sådär är jätteförkyld och hes, kan knappt prata.... Ska bli skönt med helg!



Kramar

#9 - - Therese:

Lät skoj med håret! Förlossningsfilm, huu jag gillar inte sånt tycker det är missvisande faktiskt för upplevelsen är så personlig. Jag laddar inför lustgas och hoppas det kommer räcka, tydligen dröjer det längre för omföderskor innan barnen fixerar sig. Så vi får väl se när vår bebis lägger sig med huvudet ner. Men just nu är det bra att den ligger tvärs då jag har en förkortad livmoderhalstapp så jag blev sjukskriven. Vi kör på klassisk Baby björn, tycker den har funkat i alla tider och bebisen gillar att sitta i dem då de gungar då de sparkar med benen. Sen får man tag i dem billigt på Blocket med så därför kör vi på den. kram

#10 - - En liten del av mig:

Vi köpte en babysitter från babyproffsen. Full i olika färger och djungeldjur som hängde ner. Den vibrerar och kan spela 3 olika melodier och den har varit väldigt uppskattad. Jag tror att bebisar har mer utbyte och tycker det är roligare än en utan färg eller något att titta på =) den kostade 700 kr och vi har använt den varje dag, men nu är hon för stor för den dock ;-)

Upp