Pyssel & mysig dejt!


MUMS så gott de är med rödlöksmarmelad! ; - ) På bilden som är lånad från ALLTOMMAT skymtar man den smarriga rödlöksmarmeladen.. Har du testat marmeladen? Om inte så gör de! MUUUMS igen ; - )



Hallosan sköna & härliga måndag!

Startade dagen med gos i sängen allesammans & sen for vi till Öppna förskolan hela familjen. Hur mysigt som helst att vara där & umgås med alla barn och föräldrar. Nu sjungs de jullåtar för glatta livet & vår lilleman har börjat att digga musik, åhh så sött det ser ut! : - )

ÄNTLIGEN fått iväg mina julkort idag! Bara så att ni vet,dom kan bli lite sena! ; - )

Bästa vännen Jonna & jag tog en prommis ner mot byn i eftermiddags med våra goa pojkar. Milo sussade hela vägen & va så nöjd och Ebbe satt och flirtade med alla! (Precis som pappan sin!) Hoho!
Efter prommisen gick vi hem hit och vi fikade lite grann samt pratade en massa minnen.. Första gången vi var hembjudna till Jonna & Jesper för ca. 5 år sedan så pratade vi om barn och att vi börjat längta och att det hade varit så skoj att få vara mammaledig samtidigt och nu så är vi de!! : - ) Hur KUL som helst! Kommer att bli många mysiga dejter framöver.

Rödlöksmarmelad stod på schemat idag så de fick vi gjort mellan matningar och sovtid! Jonna & jag ska ha fler dagar då vi träffas och lagar mat,eller bakar tillsammans - Pysseldagar! Om ni är intresserade lägger jag gärna ut receptet en dag framöver.. Tror att marmeladen får gästsspela på julbordet detta år! Kan nog vara mumsigt tillsammans med Jens fläskstek : - )

Ha nu en underbar kväll & sussa sött så höres vi snart igen♥

Ps.
Jag fick igång min dator! Weeehoo.. Eller jag kanske aldrig skrev att den slutade att fungera i fredagskväll?! ; - )
Njutbart! | |
#1 - - Jonna:

Tack för idag vännen! Hur mysigt som helst :-) Japp pysseldagar måste vi planera in :-)



Vi hörs och syns!! Kramis

#2 - - Josefin:

Gud va gott det låter med rödlöksmarmelad =)

Får jag nog testa om du lägger ut recept!



Skönt att få igång datorn igen =)



Kraam

#3 - - thess f:

gud va mysigt att ha en sådan vän så nära och i samma sits så man kan hitta på massa mys!!!! blir riktigt avundsjuk! :) hoppas ni får det riktigt trevligt i jul!! god jul och gott nytt!!!

#4 - - Bettan:

Det låter riktigt gått, så dela gärna med dig av det receptet :)



kram

Upp