Nyårsklänning?



Som ni alla vet så svämmar ju brevlådan & mejlen över med alla vårnyheter ; - ) O jovisst lockar de ju!
Jag blev helt bettutad i denna chiffongklänning inne hos H&M. Älskar ju dessa blå nyanser!
Förresten inne hos Campadre kan du nu fynda finfina klänningar från Valerie!!



Tjollahoppsansa!

Precis packat in oss från bilen & slagit oss ner här i soffan! Vi åkte in till staden i eftermiddags för att storhandla inför den kommande Nyårshelgen! Lagom med folk, tack & lov : - )

En tur på staden hann jag med! Lagom sådär romantiska var jag & Jens då vi kom in till stan.. "Jag ringer när jag är klar sa jag & gick på mitt håll" ; - ) HAHA!
Ebbe fick stanna hos mormor & morfar. Mormor sa " Han kan stanna här" o så blev de. Himla snällt av er! Ibland är de smidigt att springa runt på stan själv ; - )

På staden sprang jag runt i alla olika affärer.. H&M i hopp om att hitta den ursnygga "nyårsblåsa" som jag visar här ovan men icke fått in än i affär. Efter många om & men fick jag med mej hem en spetstopp/poncho från VILA, kärlek vid första ögonkastet men jag velade in i sista sekund men kom sen på att jag kan gott unna mej den här söta skapelse! Shoppar ju nästan alltid till Ebbeliten & sällan kläder till mej själv nu förtiden..

På Nyår blir det att träffa bästa vännerna Jonna, Jesper & Milo. Tre rätters är inplanerad och mat och dryck än inhandlad.. Mer om vår meny i ett eget inlägg!
Hur ser era planer ut?


STÖRSTA KRAMEN♥

Emma shoppar | |
#1 - - Nina - Glamourmamman:

Heeej!!

Lustigt, jag var precis inne på din blogg innan du hade kommenterat :-) Kul att höra från dig igen! Är det svårt att få tid för bloggen nu när Ebbe blir större?



Jo, jag mår bättre idag, men är fortfarande ganska tät. Hoppas att jag är fit for fight till nyår :-)



Hihi, klart att du ska bränna till Gekås imorgon - ni behöver inte trängas i varje fall ;-)



Kram & Gonatt

Upp