Njuter av mammalivet : - )



Månadsfirande av vår son Ebbe Sentow Nielsen♥ Gos i farmor Lindas famn & mys med grillat med Jens familj i lördagskväll!
Morfar & jag bakade en tårta till Ebbe, kanske inte så värst snygg men den smakade gudomligt måste jag säga! ; - ) (Ett tips är att använda arlas jordgubbsgrädde när ni gör tårta)



Sommarfeeling då mätaren stod på 17-20 grader i går & idag. Altanhäng är ett måste & en kall dricka likaså ; - ) Ebbe softar i pappas famn & storgillar att gosa i sin vagn!
Kalle poosar så snyggt & kan lätt säga att han är världens bästa vovve, älskar dig så & du tar så väl hand om vår Ebbe♥



Hejsan svejsan sötnosar!

Underbara dagar sveper förbi & fylls med glädje och LYCKA! ÄLSKAR att vara mammaledig med min Ebbe!
Bästa som någonsin har hänt mig helt klart! O jag är så tokförälskad i vår lilla son, man kan inte föreställa sig så mycket kärlek man kan känna förrän man verkligen är där!

Dagarna har varit fulla med aktivitet. I måndags stannade vi inne hos mamma & pappa till sent på kvällen. Parkerade inte bilen förrän vid tio tiden på vår uppfart. Dagen spenderades på ett köpcenter med Mormor & lille Ebbe fick superfina påskpresenter, tackar så hjärtligt säger Ebbe: - )

Igår var de verkligen kanonväder här i Hylte & idag likaså. Prommisar & fix i trädgården samt lite altanhäng har dagen förgyllts med. Altanen börjar alltmer ta form & bli som den brukar vara på sommaren - en avslappnade oas!
Bästa vännerna var här igår kväll & då tändes grillen! Mums va gott de är & så underbart de är att umgås med goda vänner♥

Lite fredagsfeeling har vi idag då min Jens är ledig nu torsdag,fredag. Imorgon har vi planerat en liten utflykt. Kanske blir de ett besök in till Halmstad? Vi låter morgondagen komma så får vi se : - )

GLAD PÅSK till er alla!

KRAMAR i tusen♥


Nära & Kära | |
#1 - - sandra:

Fina blder, han är så söt!



glad pååsk på dig snäckan, kram

#2 - - Dessi - Home and desire:

Nej, har det redan gått en månad?! Det är inte klokt vad tiden tickar på...



Tårtan ser grymt god ut! Och han ser så ljuvlig ut lille Ebbe! Har han fortfarande strl 50 eller han har gått över till 56 nu!?



Kramar!

#3 - - Ann-Louise:

Fortsätt njut!! Kärleken bara växer och växer -jag vet!



GLAD PÅSK!



Kram till Er!

#4 - - Annas inspiration:

NJUTBARA BILDER :-) Vädret är verkligen helt ljuvligt just nu & mammalivet med för den delen :-)



Mmm hade velat äta upp hela tårten hihi :-)Duktig du är som bakar & donar.



SÅ SÖTA bilder på lillkillen!!!!



Kalle är en duktig storebror, lugn & mysig vovve är vad han är :-)



Roligt att få se bilder på släkten er :-)



KRAAAAAAM



p.s jag ska kolla kalendern :-) ska bli sååå skoj att ses allesammans!

#5 - - Nina - Glamourmamman:

Härliga bilder! ja, visst är det helt underbart med sådana här dagar - jag njuuuuter!!



Ha en skön påskhelg med din fina familj!

Kramar!

Upp