LAZY days!



NJUTER & softar gör vi här hemma! Hela dagen har tillbringats i solstolen och en pocketbok har jag läst under dagen. Jag har ju nämnt att jag förvandlas till en bokmal i dessa semestertider ; - ) Jens är helt inne o Roslund & Hellström kriminalroman, längtar tills jag får ta över boken : - )



GOD KVÄLL♥

Just nu pågår fotbollstittande här hemma. Jens & Chrille sitter bänkade framför Hammarby som spelar hemma idag på Söderstadion mot Landskrona Boys. Hoppas på vinst idag!
Själv har jag fixat lite inför morgondagen då vi beger oss mot älskade Götet. : - ) Klänningar & tunikor har hängts fram och som vanligt kan jag inte riktigt bestämma vad som ska packas ner i resväskan. Förvånade?! ; - ) Inte jag!! Hihi!

Grillen är tänd & de ska grillas fläskfile´ och till detta serveras en pastasallad med touch av parmensan & ruccola. Även en tzatziki kommer att göra sällskap : - )

Jag kan inget annat än att NJUTA till fullo av livet just nu. Ett lyckorus befinner sig just nu i min kropp & själ!

Må väl & glöm inte att uppskatta de du har runt omkring dig♥
Helgfeeling hemma hos oss | |
#1 - - Susanne:

Ja vilken underbar dag det varit idag, riktigt hett :o)

Visst är det härligt att befinna sig i lyckorus, tror jag också gör det ;o)

Jag är också en bokmal i perioder, jag är inne i sista boken av Mari Jungstedt, tycker hennes böcker är riktigt bra.

Stora kramar och lycka till med packningen

#2 - - cecce:

Mmm...så mysigt ni har det!!!

Med detta sommarväder kan man väl knappast ha det annat än bra!

Hoppas ni får en trevlig tur till Götet!!



Kramar

#3 - - Annas inspiration:

Jaaaa livet är UUUNDERBAAART!

Sommaren har kommit, visserligen är det skönt med en sval dag i dag. I morgon väntar solsken igen :-)



Läser mest gravidböcket, men har en härlig chiclit bok som väntar...:-)



Kramat till dig gumman

Upp