Göte-Linas sovplats!



Göte-Lina har fått äran att låna en korg av sina snälla sysslingar Hannah & Hugo! Lilla Hugo har sussat sött i denna söta vagga/korg och förhoppningvis kommer vår lilla bebis också att göra detta i framtiden ; -)
Den gulliga isbjörnen haffade jag till mig i bara farten inne på H&M för ett tag sedan, mjuk & söt tycker jag! Många gossedjur gillas : - ) Bilderna är tagna i kommande bebisrummet..


GOD KVÄLL igen : - )

Ville visa er vår kommande bebis första sovplats (förhoppningsvis). Jag hade hela tiden i tanken att jag ville ha en vagga men när Marie & kusin Henrik sa att vi gärna fick låna deras korg på stativ tackade vi genast ja! Älskar den & de hoppas jag vår lille gör också när den tittat ut : - )

Täcket i vaggan är ju med molnmotiv såklart som ni ser. Gunilla Axen som designat detta om ni missat de ; - ) Jag beställde mitt från barnklassikern. Tipset fick jag av goa Anna!
Ni kom ihåg att jag sa att jag beställde tyg i metervara?! Har många gånger funderat på vad jag skulle göra med detta tyg.. Ideerna har ju varit många,kuddar,gardinkappa osv.. men ikväll bestämde jag mig & fick sytt ett påslakan till Göte-Lina. Ett täcke att ha i barnvagn,vagga eller på golvet. Riktigt nöjd blev jag!

Vill passa på att önska er en UNDERBAR Lucia om vi inte höres imorgon!

Många Kramar♥

Ps. En dansk sida med en massa bebisprylar hittar ni HÄR!
Lägenheten,hemma hos oss - Ebbes rum | |
#1 - - Carolina:

vilken UNDERBAR vagga :) riktigt fin!

#2 - - Johanna P:

Så fint det blev, Göte-Lina kommer att trivas så bra där tror jag : )



Helt fantastiskt att ni ska få en liten snart, man blir välsigt sugen själv när man ser sina vänner få barn.

Ha en underbar Lucia



Massa kramar till er

#3 - - Susanne:

Jättegulligt, där kommer lilla bebis att trivas :)

Hoppas du har en mysig lucia



Kramen

#4 - - Sandra:

ÅÅÅH så fint! helt underbart :) kram

#5 - - Bella:

Hej fina Emma!



Så sött er lilla prinsessa eller prins kommer sova :) Måste vara så mysigt att få förbereda för bebisens ankomst och tänk att vi redan är framme vid lucia. Gillar lucia och tycker det är så stämningsfullt med den vackra musiken och ett tecken på att julen närmar sig med snabba steg....



Har varit urusel på att kommentera sista dagarna, är inne i svacka där det mest känns trögt och jag hittar liksom ingen ork eller lust till så mycket, men det vänder förhoppningsvis snart



Ta hand om dig och Göte-Lina! Hur går det fogarna?



Kramar Kicki

#6 - - freja:

vilken söt liten korg! mysigt!

#7 - - thess:

åhhh så fint bebis kommer få det...förstår att ni inte tackade nej till de fina korgenn...en sån hade jag också velat haft till vår lilla

#8 - - Anna - Starwoman:

Åh vad sött och fridfullt det ser ut, precis min stil! Vi har samma lakan och filt, tycker de är så fina i grått. Göte-Lina kommer med all säkerhet att trivas där i korgen!



Stor kram/Anna

#9 - - Annas inspiration:

Heeej snyggis!

Allt väl? Ser ut att vara hur mysigt & fint som helst i Göte-Linas rum, korgen var ju bara för söt & fin :-) Snällt att ni får låna!!!



Hoppas du har en bra dag & fogarna är snälla mot dig.

Är Göte-Lina snäll om nätterna? ;-)

KRAMIS

#10 - - Bettan:

Det se jättemysigt ut, jag tror att han/hon kommer sova jättegott där. Förresten vad tror ni att det är i din härliga mage?



Kramis!

#11 - - Carolines hemligheter:

Där kommer Göte-Lina att sova som en riktig prins eller prinsessa framöver :-)



Hoppas att allt är bra med dig och resten av familjemedlemmarna, stor kram och ha en mysig onsdag!

Upp