Nu ska de FIRAS! ; - )



Min vackra förlovningsring från Schallins. Ringen heter Lyon!
När vi började kika på förlovningsringar så trodde vi inte att det skulle ta så lång tid att hitta rätt. Men då jag ville ha en med sten i & såklart i vitguld så fick vi leta. Vi va runt i varenda affär. Till slut hittade vi dom rätta ringarna på nätet ; - ) Vigselbutiken heter stället vi klickade hem ringarna från. Mycket bra service! Kanske kan vara ett tips till stundande förlovning eller bröllop?!


GOD MORGON!

Har ni sovit gott? De har jag! : - )

Nu väntas de en dag med jobb för min del & sen blir de firande med mina älsklingar här hemma. Jens & jag ska ha en myskväll med god mat & bubbel. Idag är de tre år sedan vi tog på oss våra förlovningsringar. Vi har många datum vi ; - )
Vad har ni för planer för kvällen?

Vill önska er en SUPERMYSIG Valborg!

KRAMAR I MASSOR♥
KÄRLEK | |
#1 - - jonna:

Godmorgon söt!



Fina saker du hittat på gekås :-) Och du är alltid så fin i håret :-)



Förlåt, men han ej parata innan nöär du var inom. Det var lite stressigt :-) Hoppas du och Lisa hade trevligt.



Längtar med tills man kan sitta ute på altanen och mysa. Lite för kallt ännu :-)



Hoppas ni får en härlig kväll. Vi kanske ses vid majbålet :-)



KRAMAR

#2 - - Martina:

Håller med dig till fullo, att fixa och dona i lugn och ro är bland det bästa som finns.



Valborg kommer bli lugn för vår del, vi ska göra god mat och dricka gott. Vi ska ut och kolla på majbrasan samt fyrverkerierna som ska skjutas upp på sjön.



Vad härlig er Valborg kommer bli och grattis på förlovningsdagen. :) Vad ska ni äta för gott ikväll?



KRAMISAR

#3 - - Erika:

En riktigt snygg ring.

Den butiken är riktigt bra och ha fina ringa,

vi beställde oxå våra ringa där. Är riktigt nöjd med våra. Grattis få jag ju oxå säga=)



kram

#4 - - Karin:

Naaawww så mysigt och grattis på 3-årsdagen!



Så himla skoj att träffa Jens också då jag kommer ner! Jo vi gick i skolan smtidigt! Jag hör definitivt av mig så fort jag vet datum jag kommer till halmstad/hylte!

Kramar

#5 - - Josefine, Blåeld:

Vad fin ring! Jag bestämde mig på typ 2 minuter i första bästa butik! : )



Kram!

#6 - - Miia - There´s no place like home:

#7 - - Miia - There´s no place like home:

Ååh - vilken fin ring! Helt i min stil.



Stort grattis på förlovningsdagen! Men visst har ni förlovat er två gånger...? Eller hur var det? Jag har för mig att du skrev nåt om det nån gång. Nyfiken! =)



Trevlig Valborg & ha en mysig förlovningsdag! Kraaam

#8 - - lolla:

vilken fin förlovningsring...

kanske vi skulle slå till min M och jag vi har varit tilsammans i snart tio år....men är inte förlovade.

Snyggt ditt hår blev ja du är söt hela du...

härligt att du njuter av livet , det är juh det man ska göra..

kramar lolla

#9 - - Susanne:

Jättefin ring!

Grattis på förlovningsdagen.

Brukar ni byta ringar ofta eller ;o)



Ha en mysig Valborgskväll

Kramisar

#10 - - Miia - There´s no place like home:

Oj, det var inte min mening att snoka... Jag har bara för mig att du nångång skrev att du skulle ta upp det i bloggen, så därav min nyfikenhet ;) Men jag förstår helt!



Nu ska jag piffa till mig inför kvällen! Ha det gott, kram

#11 - - Annas inspiration:

Hej gullan!



Supertjusig ring du har,

klart ni ska fira. Det finns så mycket att glädjas åt :-) Ni verkar sååå bäst på att mysa!



Ha en härlig kväll med dina älskade gossar

KRAAAAM



ps svarar på ditt mail i helgen!!!

#12 - - Martina:

God morgon!



Vad mysigt det är att sjunga in våren och titta på brasan och fyrverkerierna. Men jag håller med dig, tiden går väldigt fort och nu är det Maj! Snart sommar!



Låter riktigt gott! Vi åt egengjorda klyftpotatis, kött, bea-sås och en god sallad samt lite godis på det.



Hur ska ni spendera denna lördag?



Önskar er en fin lördag!



STOR kram

#13 - - Ann-Louise:

Grattis, hoppas ni fick en fin Valborg!

Vi grillade här hemma med vänner och jag fick mig ett glas vin med ;-) Gott, gott!



Allt känns ganska bra nu även om det kommer jobbiga stunder, men det måste nog vara så.

Tänk vad tiden går snabbt ändå.



Kram och ha en fin 1:a maj!

#14 - - Sandra:

Så fin & så mysigt! GRATTIS! kram

#15 - - Cicci:

Ett stort grattis i efterskott på er tredje förlovningsdag. Hoppas att ni hade en riktigt mysig kväll tillsammans. Jag o Magnus tog det också lugnt igår.



Kramar

#16 - - cecce:

Åh..vilken vacker ring!!

Den var väl värd att vänta på!!



Hoppas ni haft en riktigt skön lördag idag!!

Kramar

#17 - - jessi:

Så fin ring! Schallins har fina ringar, jag har spanat in en ny vigselring därifrån! Serien med floderna tycker jag är så fina!!! Så nästa år när vi firar 10år som gifta tror jag att jag får en ny ring... =) (har en liten diamant nu vill ha en större o en mer Jessi-ring)



Såg ditt hår förra inlägget, så fint det blev. Du är så vacker tjejen!



KRAMISAR, hoppas du får en toppensöndag!



#18 - - mamma mina:

God eftermiddag hjärtat..Hoppas att ni hade en skön förlovnings dag..Så fin ring.Ska uppdatera mig mera nu inför bröllopet Ha en skön söndag söta...kram kram kram

#19 - - Tess:

Hej hej

Hoppas att allt är bra med er!

Så fiiin ring.....jag vill jag vill. =)

Hoppas ni hade en fin kväll på er tredje förlovningsdag...;)



KRAMAR

#20 - - Annas inspiration:

Hej gosan!



Hur mås det? Har ni en skön helg?



Hoppas solen har lyst på dig & jens i dag :-)

& du jag glömde skriva GRATTIS på förlovningsdagen!!!



KRAAAAAAM

#21 - - Therese:

Va snygg ring!!! Vi förlovade oss också på valborg för 9 år sedan..oj...va tiden går!!! Hoppas ni hade det bra!?



Kramsi

Upp