Besök av en kär vän!



En MASSA roliga ting fanns att shoppa igår på de stora varuhuset! : - ) Jens sneglade lite illa då jag typ hela tiden la ner nya ting i vagnen.. HAHA! Jag var verkligen inne i shoppingens värld igår, blir alltid så jag är där! Gekåssyndromet ; - )



Heejsan Sötisar!

Hoppas ni mår fint & har samma goa känsla i hjärtat som jag har denna dag!
Idag ska jag få finbesök från Halmstad ; - ) Fick i förra veckan ett glatt sms av Lisa som ville ut på en liten utflykt med hennes lille Milo.
Lisa & jag har känt varann sen fjärde klass & vi har hållit ihop sen dess. Under årens lopp har vi haft kontakt hela tiden. Dock har de kanske dröjt lite länge mellan gångerna ibland ; - ) Men när vi ses plockar vi upp tråden där vi var sist.

Igår kväll kollade jag såklart på Drömmen om Italien & jag är så glad över att Theo & Diana står mot Arne & Caroline i final! Rättvisare kan de knappast bli! Me Like! : - )

Vädret är verkligen vårigt här idag. Träden slår ut mer för varje dag som går. Helt otroligt att vi går mot sommaren som är min favvis årstid! Tänk som vi ska NJUTA,eller hur?

Nu är de dags att fixa till sig & fixa hemmagjord pizza!

TACK till alla er som kikar in här! PUSS & KRAM♥

Lägenheten,hemma Hos Oss - Hall | |
#1 - - jessi:

Roligt med nya shopping fynd o besök av en vän. 2 saker som gör en glad!



Ja våren är till för att njutas, har inte riktigt hunnit det för har inte mått så bra men nu ska jag ta igen det!



KRAMIS

#2 - - Mamma mina:

God eftermiddag hjärtat..

Alltid skoj med shopping...ska åka till Ullared om ett tag med min vän med..ska bli skoj..Mysig bild :) Ja nu är våren så härlig för man ser för varje dag att det blir knoppar som slåt snart ut i blom,,det gillar vi..Ha en skön torsdag söta.kram kram

#3 - - Josefine, Blåeld:

Ullared är kul, trots allt folk, alla saker som man inte behöver och allt! : )



Kram!

#4 - - Martina:

Hej!



Vad roligt med besök samt att det var en bra shopping i Ullared. Det finns alltid massor på Gekås. Jag ska dit i sommar, det är en tradition.



Önskar dig en fin torsdag!



Kramar

#5 - - Uh-huh-me.com - Nettan:

Vi åker i slutet av maj =) närmar sig! Hihi! Ja, absolut att det kommer upp bilder!



Nej jag blev besviken igår när Kaveh & Rebecka åkte ut. De har kämpat hårdast tycker jag och har det som krävs. Så otroligt orättvist! Tycker Diana och theo förtjänar det minst isf då de allt varit oengagerade och den där Theo bara allmänt lat. Nä, det var synd ! Men tråkigt att programmet tar slut snart, vart en favorit :D



Kramar - ha en härlig dag

#6 - - Tess:

Hej vännen

Uh så fint tidningsställ! Sådant har man kikat (ungefär likadant) på hur länge som helst...=/ Vill vill till Ullared! =) Kanske till hösten...=)

Härligt med fina vänner! Jag har två sådana vänner...man vet att de finns där..men det kan ta låång tid innan man hörs. =)



Ha en fin kväll fina

KRAM

#7 - - Ann-Louise:

Superfint tidningsställ! Jag vill också till Gekås..eller tur kanske att jag har en bit dit =0).



Hoppas du och vännen har det trevligt. Vad skulle man vara utan dem, och skönt att de finns även om det går ett tag. Fick fina blommor skickade till mig idag helt oväntat av en vän och jag blev oerhört rörd!



Kram

#8 - - elinjosefine:

Ja Maxfactor har faktiskt prisvärda mascaror, skönt att hitta lite budgetprodukter som man gillar.



Åh vad kul att du hittade massa kul på Gekås. Det var maaassa år den jag var där. Blir allt lite sugen nu. Just nu vill man ju bara köpa inredning att ha ute. Idag har det iaf blivit vaxduk, ljuslyktor och olivträd. Men mer kommer nog inhandlads innan sommaren kommer :)

#9 - - Annas inspiration:

Gekås är lika roligt som faaarligt! Mats & jag ska dit i slutet av juni och jag tror han kommer kasta härskna blickar på mig då hihi ;-)



Puss & kram till världens bästa Emma!

Upp