En liten present



Min svärmor Linda fyllde år för några veckor sedan. : - ) I present fick hon denna söta dörrkrans. Tjejerna på Gro & Spira har gjort den.
Dem har alltid en massa fint i sin butik. Har ni vägarna förbi Hylte så stanna där vettja! ; - )



Heej Bloggisar!♥

Nästan precis slagit mej ner i soffan efter en kväll på jobbet. Dricker en kopp grönt the med ingefära & citron. Smakar riktigt bra, om inte annat nyttigt! : - )

Måndagen startade stressigt för mej. Vet inte riktigt varför de blev så stressigt, men men. Ibland blir de bara så! Dagen har fortsatt i ett väldans tempo och just nu känner jag mej väl värd en stund i soffan. : - )
Har eran vecka startat bra?  De hoppas jag!

Igår kväll när jag öppnade nya numret av ALLTiHEMMET kom jag på att jag inte grejat med något den sista veckan. Med grejar menar jag sprayat, målat, flyttat om möbler. Snacka om att de KLIAR i mina fingrar! ; - )
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på härnäst..

Gos i soffan väntar nu,sen sängen!

Många Kramar från mej♥

Emma tipsar | |
#1 - - Miia - There´s no place like home:

Men nu vet du väl vad du ska hitta på härnäst ;) Möbelrenovering!



Jag minns tyvärr inte vad färgen vi använde hette. Men gå till färgbutiken och be dem om hjälp. Vi grundade först och målade sedan på en högblank, vit färg. Lycka till! =)



Hoppas du får en fin tisdag, kraaam

#2 - - Blogg by Maliin Stoor:

Ha en fortsatt bra vecka!!



Må gott



Maliin

#3 - - jessi:

vilken fin present, gillade en mycket!!!



Hoppas du får en bra tisdag sötis!

#4 - - Annelie:



Mumsig tesort du dricker, den och Grönt te med bara citron är sååå gött.



Ja, då vart väl Linda glá över den presenten..??!!



Denna affär du pratar såå gött om fanns inte i Hylte när vi bodde där, tur det kommer lite roligare butiker till er oxå.. :o))



Ha en bra dá.. // Kram Annelie

Upp