Måndag 091130


Underbara julhem fick följa med hem från affären igår!




Grå & trist måndag! Passar mitt humör. Denna dagen kunde börjat bättre om man säger så. Men tyvärr finns de ju saker & ting man inte kan styra över här i livet.

Ska strax gå ner på personalmöte & efter p-möte ska jag jobba. Slutar klockan åtta ikväll. Himla gott!

Hoppas att din vecka startat mycket bättre än min & att solen skiner hos dig!
Imorgon hoppas jag komma tillbaka med mer energi! : - )


Stoooor Kraam♥

Tack för alla era fina kommentarer!
| |
#1 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Vad tråkigt att humöret inte är på topp, hoppas allt löser sig!



Tidningen ser intressant ut,

ha en bra dag på jobbet!



stor kram

#2 - - mina:

God eftermiddag söta..Du är inte ensam med trist väder denna måndag..Har varit hos min barnmorska & fått höra min prins hjärta slå så fint..NU är det inte lång tid kvar..ska bli så mysigt..

Jultidningar är så mysigt att bläddra i ,,man får så mycket inspiration..HA en skön jobb dag.kram kram

#3 - - Ann-Louise:

Men gumman vad jobbigt det där lät. Ibland vill man bara börja om från början igen och vilken tur att det kommer nya dagar!



Vad många tidningar det finns nu med julteman! Kul att få inspiration, berätta om den var bra!



Nu hoppas jag att din dag och kväll blev bra trots starten =0)



1000 Kramar

#4 - - Alexandra:

Go kväll tjejen!



Hoppas att det är lite bättre med dig nu & att din dag på jobbet varit bra!



Härlig tidning :-) Vill ha!



Tusen tack för ditt recept, det ska jag minsann prova någon dag.



Ha en bra kväll!



Kramar

#5 - - Ana:

Ja usch, ibland blir det kanske inte som man har tänkt sig...hoppas allt är bättre nu!



Kramis

#6 - - Lisa A:

Hej! Det var inte roligt att ditt humör inte

är på topp! Jens har inte varit taskig mot dig

igen haha!



(Mycket energi i morgon)



KRAM

#7 - - Carolines hemligheter:

Hej vännen! Tur att det bara är några minuter kvar av denna måndag, imorgon kommer du säkert att få en bättre dag!



Måste säga att det är extra roligt att läsa din blogg då du bor i ett litet samhälle (antar att Hylte inte är jättestort...) och det verkar vara så himla mysigt tycker jag. Jag riktigt ser framför mig hur ni strosar omkring på små söta gator och att alla är vänliga och känner (igen) varandra :-)



Massa kramar till dig & sov gott!

Upp