Härlig stämning!


Ett besök på Gro & Spira fick de bli idag igen! ; - ) Aldrig att man lämnar butiken utan att köpa något.. Hihi!




Jag & Kalle kom precis hem från en riktig långpromenad ner till samhället. Nere i samhället var de mycket folk & bra julstämning! : - )
Träffade min vän Emelie . Vi gick runt & strosade lite då hamnade vi ju såklart inne på Spira. Där fick jag handlat med mej servetter, godisskål från miljögården & två små silvriga äpplen.  
Tjejerna som äger affären hade pyntat jättefint! Utanför butiken låg de snö & i snön satt de ett par skidor & stavar. Dum jag var som inte tog kort! ; - )
Om ni någon gång har vägarna förbi Hylte så åk inom butiken. Helt klart värd ett besök!

Jens & några av hans kollegor står just nu nere i samhället med brandbilarna. Barnen verkade hur glada som helst när dom provsatt & tutade med brandbilen! : - ) Kom själv ihåg när man var liten & fick sej en röd platshjälm & några klistermärken. Då var man lycklig! ; - )

Ljusen är tända & en trött hund har somnat på soffan. Julmusik står på! Husse kommer snart hem & matte ska strax börja med kvällsmaten.. Fläskfile gryta med rött vin,balsamvinäger & oregano!

Hur har du haft de idag?
Träffat tomten kanske? ; - )

Önskar er alla Goa Bloggisar där ute en riktigt härlig första advent!♥ Tack än en gång för att just DU besöker min blogg!

Puss & Kramisar♥
| |
#1 - - Cicci:

Fina Marimekkoservetter du har köpt. Låter som Gro & Spira är en härlig butik. Mina julkulor kommer från Sia. Köpte de för några år sedan, men vet inte om de fortfarande finns i deras sortiment.



Kramar

#2 - - Alexandra:

Go kväll!



Låter som ni har haft super mysig första advent!

Minns som igår när jag va liten & fick en röd hjälm på mig & fick sitta i brandbilen :-) Ojoj det var en stor grej sen skulle jag bli brandman. Blev visst inte så men det är väl kanske inte för sent ännu :-)



Har du recept på kladdmuffinsen, kanske du tidigare lagt ut det. Får kika vidare nu på din mysiga blogg!



Kramar

#3 - - Hannah - Now and forever:

åh vad du har snygg blogg! :o<3

Allt bra?<3

#4 - - cecce:

Näe...fick ni snö!!! Tro inte jag är avis:-)



Siffrorna och fatet köpte jag på Blomsterlandet. Finns den affären där ni bor tro???

Kan säkert hitta dem på andra ställen också!



Ha en fortsatt skön kväll!

Kram

#5 - - mina:

God kväll gumman.Ja det är så skoj att pyssla inför julen.Det har varit en skön eftermiddag med familjen med god jul lunch & gottor:) Tog inga bilder då som man ångra sig nu..men skönt att det kommer fler såna gånger...

Fina inköp gumman..så gott det lätt med middagen hos dig.

Ljusen är köpte på Ikea men jag har fixat siffrorna själva..Ha en skön första advent firande i kväll.krma kram

#6 - - Hannah - Now and forever:

svar: tack. du med :)

#7 - - Carro:

Tack detsamma! Har du haft en fin dag hittils? :)

#8 - - Carro:

Härligt, min dag har också varit jättebra!

Vad ska du hitta på ikväll då? :D

#9 - - mina:

hihihi..har med köpte mina siffror :) tanken var att göra själva men såg det till så bra pris så det var bara köpa hem ståltråd & fixa själva..blev jätte nöjd..Vill med ha den godis skålen men blir så snål där..hihihi...men får väl önska mig en sån när man fyller år...Ha en skön kväll söta.kram kram

#10 - - Tess:

Jag har haft det mys nu i någon timme med fotspa...med aloevera produkter. Härligt. Nu är mina fötter babymjuka. =)

Hoppas du får en fortsatt mys advent kväll. =)

Nu har Alva hoppas upp i vår säng...hon är helt slut efter promenad med "faster"...=)

Och jag ska lägga in ett sista inlägg för dagen sedan blir det fåtöljen. =)

Stor kraaam från mig

#11 - - Ann-Louise:

Japp visst har jag träffat Tomten i helgen och lämnat önskelistan till honom!



Vilken liten perfekt affär ni verkar ha i krokarna med mycket fint, kan jag sakna här ibland!!



Förstår att barnen dras till brandbilen...och mammorna till brandmännen eller....??



Kramar till fina dej!

#12 - - Carro:

Tack detsamma :D

#13 - - Anna - Starwoman ☆:

Vad fiiint du pyntat över allt, älskar julen =)



Hoppas du får en fortsatt bra 1:a advent!



Stor kraaam

#14 - - mina:

Det var billigt gumman..så köpte du bara en..hihihih..den var verkligen lika den som kostar del..vill med ha,,ska kolla in deras hemsida..:) Ha nu en skön kväll men manen din.kram kram

#15 - - mina:

Efter fotbolls matchen i kväll ska det mysa med mitt feta grekiska bröllop med killen min & äta massa gottor med knäck & cola man fixade i går..mums vad det var gott...Ha en jätte skön kväll söta.kram kram

#16 - - mina:

Fans det fler färger då med eller bara vit..Du får köpa på dig så får jag njuta av dina bilder du delar med med härligt innehåll..:) kram

#17 - - Ann-Louise:

Ha, ha... konstigt det där med män i uniform eller hur!! Man tittar en gång extra och jag tror att de vet om det med eller hur Jens! Mammor kan vara pinsamma ibland men det gäller ju inte mig hi, hi!



Jo jag vann några små "skit" saker. En konstig glasljuslykta, några "lost and found-band" att sätta på barnens handleder och en tub handkräm =0).

Bra grejer eller hur! Barnen ville inte ha banden med mitt mobilnr. runt handleden (konstigt) så jag gav bort dem till grannen.



Puss

#18 - - Ana:

Så fint du har gjort och vilka snygga servetter du har shoppat...



Kramis söta du

#19 - - Jonna:

Hej vännen! Åkte in till stan innan idag och kikade lite. Men det började ju såklart regna är vi kom in. Lite trist. Hur har ni haft det i helgen? Har varit i traryd och jobbat och lekt med systrarna :-) haha. Hoppas ni haft en härlig helg!! Kramar i massor!

#20 - - yasmine modell & blivande mamma:

tack desamma görs nå kul nu på kvällen? kraam

#21 - - Martina:

Hej gumman!

va mysigt, inredningsbutiker är farliga dem:) hihi!

Låter härligt med julskyltning här vart d einge sånt ingen av oss som orka ner på stan, har haft de mysigt hemma istället.



Hoppas ni haft d ebra

kram

#22 - - yasmine modell & blivande mamma:

oki hehe natti natt kraam

#23 - - Annas inspiration:

Vilken mysig dag och så fint du hittat! Den affären vill jag besöka :-)



Hoppas allt är bra , jag har inte riktigt hunnit svara på kommentarer de senaste dagarna.



massor med kramar

Upp