Kära IKEA & Mina tips!

    

De blir ett besök på IKEA nästa vecka har jag bestämt! Ni ser ju här så mycket fina & bra grejer dom har.
 Vill börja inreda altanen så fort som möjligt. Jag har tänkt att inreda precis som att de vore inomhus.....  Ja, ni får se sen! ; - ) Jag ÄLSKAR sånt här! Precis som att ni inte visste de redan ; - )


Skaffa mys på altanen! Lätt som en plätt! : - )

♥Blommor av olika slag. Man kan blanda riktiga och plast..
♥Kuddar & någon filt.
♥Olika sorters ljuslyktor. Ha lanternor stående på golvet i olika höjder.Häng upp lyktor i taket & fönsterna = Mys! : - )
♥Något mjukt för fötterna - En matta av antingen plast eller bast.
♥Häng upp jalusieer som du lätt kan släppa ner när solen står på.
♥Blanda nytt & gammalt när du inreder! : - )
♥Gör en myshörna med en gammal korgstol,gungstol.
♥Häng upp en "sänghimmel" i din myshörna. Exempelvis den som finns på bilden ovan från IKEA.

Hoppas mina tips kommer till nytta! ; - )


                             Sov gott! : - )
| |
#1 - - jonna:

Hej min vän! Mysiga och fina saker du hittat! Det ska bli roligt när allt bir klart! :-) Sju blir bra! :-) Ha en bra dag på jobbet imorgon så syns vi på lördag! :-) Kan höra av mig imorgon eftermiddag så kan vi gå en runda kanske? Va ett tag sen. Godnatt. Kramar

Upp