Tack!

Tack alla ni som gett er tillkänna  idag att ni läser min blogg! : - ) Riktigt roligt att få veta vilka ni är. Jag ser ju bara hur statistiken ser ut från dag till dag så de kan ju vara roligt att få namn på några av er ; - ). Idag har jag haft 33 stycken besökare. Spännande! : - )

Min dag har varit en soft dag! Vilket jag tydligen ska satsa på nu förtiden enligt horoskop i ELLE & Plaza kvinna : - ) Tror ni på horoskop? Jag va helt besatt innan i tonåren. Vet inte riktigt om jag tror till hundra procent nu. Men lite gör jag nog allt ; - ) Lite otäckt ibland hur allt stämmer.
 
Jens ringde när han var på väg hem från jobbet. Frågade om jag hade tänkt på nån mat, ni vet den där vanliga frågan! ; - ) Jag sa direkt att de enda jag kan tänka mig att äta är pizza. Jag behövde inte övertala honom ; - ) Så jag vräkte i mig pizza en stund senare. Som vanligt beställde jag Calzone med extra ananas & räkor. Kan jag varmt rekommendera!

Efter vi ätit gick Jens ut och sköljde av bilen och jag vattnade blommorna.
Jonna kom sen (på egen risk) efter en stund och vi pratade lite och sen kollade vi Greys. De är skönt att bara vara med dig Jonna!
 Jag är dålig på att följa serier,har tittat på Greys ngn gång innan. Ikväll va de riktigt bra,så de blir nog till och titta nästa vecka också. : - )

Jag & Kalle har ju legat och gosat hela dagen i soffan på altanen. Riktigt skönt.
Hostan har kört igång ordentligt nu ikväll. Gick och la mig jämte Jens en stund,men beslutade mig snabbt för att gå upp och värma en kopp the. Så nu sitter jag här med en kopp the bredvid mig. Är trött i kroppen,men inte så värst i huvudet. Konstigt de där.
  

Jag började på min bok "Motsatsen till kärlek", sa till Jens senast igår att denna boken ska jag spara till semestern. Men kunde ju inte hålla mig. Fast bara läst några sidor i början...
Skrivit packlista. Många sidor som ni ser. Mycket som ska med, som alltid!
Fick testat "burken med aceton" skitsmidig. Fattar inte varför jag inte köpt en sån innan.

Ska kanske säga God natt nu! De blev ett långt inlägg denna gång. ; - ) 

                                                                Kramar i massor♥

Ps. Hannah du har ju Thailand att se fram emot! ; - ) Din gottegris!
| |
#1 - - Annelie:

Hej igen.. :o))



Ja,, det ska bli såååå gött att komma iväg på en veckas semester.

Å speciellt för min man Göran´s del, då han aldrig har varit utomlands förut.



Vi ska åka till Hurghada i Egypten.

Med massor av sol & bad plus god mat.

längtar

Men, vi ska ju ha vår underbara sommarsemester först.



Ha nu en riktigt TREVLIG VALBORG.. // Kram Annelie

Upp