Ett litet tips såhär på måndag förmiddag!

Godförmiddag kära ni!

Jag har eftersökt marmorunderlägg i fejk men inte funnit de någonstans!
Skrev till Boligheter via Insta att jag tyckte de saknades i sortimentet! :-) Dom höll med & skulle undersöka saken.
Tillsvidare har jag en annan lösning..



En avdankad playwood skiva får agera marmorskiva!
Sågade ut efter mått på mina Matteus tallrikar.



Klädde sen in skivan i dekorplast som du kan köpa hos bland annat Panduro, K- rauta och Bauhaus.

Lite skoj pyssel såhär en vanlig måndag 👍
O vänligt för plånboken är de också!

Lycka till!!!

Kramis //Emma
| |
#1 - - erikasblogg.se:

Snyggt! Har tänkt göra något liknande och ha som ljusfat. Hur gjorde du i hörnen? Kram!

Svar: Oj oj! Hörnen är så svåra! Mina blev inte särskilt fina hi hi 😊 Tror de kommer bli ursnyggt som ljusfat! Stor Kramis och lycka till!
Emma

Upp