Fredagsmys efter sjukhusbesök!


Jag älskar lufttorkad skinka, parmesan & smarrig choklad! O ett glas rött till då blir de aldrig fel ; - )



Hej Fina ni!

Sen förra helgen har E klagat på ont i huvudet och tagit sig mycket om sitt huvud och öron. I onsdags hade vi en tid på Bvc för att göra en extra koll! Blev då ombedd att åka in till Barnakuten. (Vilket jag hade tänkt om vi inte fick träffa Dr hos Bvc) O så blev de in på Akuten och diverse undersökningar gjordes. Även många prover togs!
Min största farhåga var Borrelia. E hade en fästing i Maj månad. Borellia provet har vi inte fått något svar på. Även Gluten mm är taget. Hoppas få svar i veckan!

E skötte sig exemplariskt. Helt otroligt hur duktig och samarbetsvillig en 3,5 åring kan va! Gjorde mitt mammahjärtat stolt.

Vi fick en tid hos Öron,näsa hals omgående. Vilket var mycket tacksamt ! Direkt när E visade sina tonciller sa Dr att här blir de op. Förstår att matlusten inte varit den bästa sista tiden då de vqr riktigt stora enligt Dr. Även öronen ska få sig en titt och rengöring.Både J & jag är öronbarn.
Imorgon blir de provtagning på VC och sen hoppas vi få besked från Halmstad om op snarast!

Vi kör lite mer ledigt denna vecka som kommer då de blev som de blev i denna veckan. Känns bra i mamma & pappa hjärtat att få vara hemma med E när han inte är fullt Ok!

Idag är de Val här i Svergie. Spännande! Vi var nere och röstade. O det är faktiskt första gången jag kommer att sitta & följa valvakan :- )

Nu fika med Bästa E sen fix & trix här hemma! Ha en fin söndag älskade ni!
| |
#1 - - erikasblogg.se:

Men aj då lilla killen! Skönt att ni får hjälp så fort iaf. Jag håller tummarna att det blir bra fort!

En annan sak, hur var det i Ullared? Visa din fynd för bövelen! :)

KRAM!

Svar:
Emma

Upp