Din favoritdoft



Är sugen på att införskaffa ett riktigt väldoftande ljus! ;-)
Så säg mej ditt bästa tips på doftljus!

Min favorit sen länge är Yaankee candles - Clean cotton!
Är lite sugen på ett Voluspa! Nå! Finns där någon go doft!?

Gonatt! ❤
| |
#1 - - Bella:

Jag har också haft Yannkee candels - Clean cotton här hemma som en favorit, men köpte i somras Voluspa med doften crisp champagne och är supernöjd så det blir mitt tips!

Kramar Bella

#2 - - erikasblogg.se:

Jag älskar doftljus men tycker vissa märken är så dyra :( Vi har ett från WoodWick som luktar ren tvätt och sprakar sådär härligt du vet. Lite mysigt! Annars gillar jag med Yankee :) Kram fining!

Svar: Kan bara hålla med dej i att doftljus är dyra. Är ute efter ett speciellt doftljust denna gång. Lukta lagom liksom : ) Ska googla märket woodwick!
Emma

#3 - - Mira:

Crisp champagne är min favorit. Den doftar ljuvligt utan att dofta för mycket. Värd pengarna!

Svar: Måste testa !! :: - ) Tack för att du tog din tid.Kramis
Emma

Upp