Att dölja de där tråkiga!



Bad mina följare på instagram om hjälp på hur jag skulle fixa de här med vår köksö.
När jag kliver in i köket varje gång har jag stört mig på vår köksö! Att allting syns. Har länge tänkt införskaffa korgar men aldrig hittat någon bra!

Härom dagen skrev jag om mitt lilla bekymmer på Insta. Velade och testade att sätta dit en Expedit hylla.



Njaee de kändes inte helt 100!
Tänkte att en "vägg" kunde fixas till med hjälp av spånskiva och sen någon snygg tapet på den.. De var den iden som blev poppis av just ni följare.

Kom senare på att J byggt hyllor till garaget och kanske fanns de några brädor kvar?
Jovisst & i perfekt bredd och kan ni tänka att på höjden blev de super!





Gillar liggande panel! O tanken är att kanske klä väggen i vardagsrummet med just vit träpanel i framtiden. Då blir de ju en helhet vilket jag gillar.







Lite snett & sådär ska de ju va enligt mitt tycke och smak :-)

Att ha ett projekt i sitt lilla huvud de hjälper mig något oerhört mycket. Mår otroligt bra av att få jobba och vara kreativ.
Dessa småprojekt har därför passat perfekt den sista veckan.

När jag städade & ordnade i köket igår blev jag så förbaskad på våra köksbänkar. Googlade "Måla massiv ek vit" .Fick upp bra tips från tidningen Viivilla. Jens verkar också vara på .. De ni!

Nu är de dags för smarrig kvällsmat! Js schnitzel och beasås! Mumsfillibabba!

Puss & Kramis
| |
#1 - - Bella:

Wow, sååå snyggt det blev och med "små" enkla medel!! Kul att ideérna man får blir så bra!!

Kul att du är tillbaka på bloggen, har saknat dig här :)

Kramar Bella

#2 - - erikasblogg.se:

Men va fint! På tal om plankor så har jag satt mannen på att bygga en sån sänggavel ni har :) Så himlans snygg ju!

Tycker IKEA-pallen är snygg med marmordekor. Snor nog den iden av dig med, hihi. Har både pallen och dekoren hemma så det blir ju perfekt!

Svar: Men så roligt att kunna smitta någon med tips och ideer! : - )KRAM
Emma

Upp