En mysig måndag!

Hejsan!
Längesen mellan gångerna nu. Jag hade gärna fått hjälp med att byta ut mitt kort & lite annat"lulllull" här på min bloggis.
Velat så otroligt länge om jag ska ha denna blogg kvar eller starta om från början. Att börja om härifrån känns inte lika kul. Jag vill ha ju ha med allt från när jag & min J träffades och till att vi blev föräldrar till den bästa gossen i hela världen ; - ) Så tror nog att jag skall låta allt vara som de är förutom att byta ut designen då!
 
Denna bilden tog min mamma på mig & E i somras. Fullkomligt älskar denna bild!
 
 
Ni som följer mig på instagram vet ju att E varit sjuk. När mandlar & "köttbullen" bakom näsan opererades bort för två veckor sedan togs även ett ryggmärgsprov och då upptäcktes det som jag befarat hela tiden sen sist vi sökte för Es kraftiga huvudvärk och viknedgång. Borrelia i nervsystemet. 
I tio dagar har vi åkt fram & tillbaka till sjukhuset i Halmstad för att E skulle få sin behandling intravenöst. Tackar gud för proffsig personal & bra kunskap inom den svenska sjukvården. Är så otroligt tacksam över att bo här i Sverige där vi kan känna oss trygga.
 
Tacksam över att E mår väl & att det inte var något "värre" med honom. Som förälder börjar huvudet att snurra och tankar kring både de ena & de andra poppar upp i ens huvud.
För ett halvår sedan fick min barndomsväns son diagnosen leukemi. Tänker på er♥
Startade en överföring varje månad till Barncancerfonden för några dagar sedan.
 
Idag har jag VAB. Sista dagen som E är hemma från dagis. Imorgon är de fullt ös som gäller för vår lille pojk! De tror jag att han fixar bra. E är bra mycket piggare i sin kropp nu än innan. Märks stor skillnad.
 
Nu ska vi backa ut racer golfen och åka ner för att veckohandla. Efter handligen blir de besök på dagis för att prata lite & kolla "läget". 
 
När J kommer hem skall jag presentera ett litet projekt ; - ) Vi får väl se hur han tar de! Hihi!
 
Största Kramen
 
 
 
 
| |
#1 - - Lisbeth Sentow:

Kære alle 3 Hold da op sikke megét i har været igemmen.Ebbe må ha været sej .Håber alt det bedste for den lille mand.Emma du må ikke slutte med at skrive her,den eneste måde jeg kan følge med lidt i jeres hverdag.Mange tanker og kram Lisbeth.

Upp