Måste bara testa detta! ;-)

Hallo. Undrar så om ni är några som fortfarande går in och läser här?

Borde ju verkligen ta tag i detta med bloggning igen! Saknar de. De gäller ju bara att ha tiden ;-)

Men nu när denna app här här fö

r Android så kanske.. ;-)

Massa kramar till er

| |
#1 - - Johanna:

Tjohoo va kul : )
Jag bloggar 99% från mobilen. Det är så mycket smidigare och snabbare än hålla på med datorn. Blir så meckigt om man ska fixa in bilder i datorn från mobilen för att kunna blogga.

Kram

#2 - - Josefin:

Kul Emma =)
Jag läser fortfarande hihi!!
Jag testade appen för ett tag sen, men fick den inte riktigt att samarbeta med mig :-/
Kraam

#3 - - linda:

Hej! Läser gärna din blogg :)! Förstår dig när det gäller tid, fick lägga min på is lite med, tiden räcker inte alltid till! Men visst är det kul att ha bloggen! Ha det bra! Kraam

#4 - - Anna:

Jag har din blogg som sparad favorit som bara blogga på! =))

#5 - - EmeleEmelie:

Hej! Jag kikar in här då & då och hoppas på ett nytt inlägg! Tycker absout att du ska börja blogga igen, hade varit skoj att få följa dej även här:). Kramar

#6 - - Bella:

Jaaa!! Klart du ska blogga :)

Kramar Bella

#7 - - Therese:

Så söta! Hur går det med ert hus? Vi köpte hus som vi nu renoverar så skönt att slippa lägenhet. kram

Upp