Välkommen hem till oss!




Välkommen hem till oss!

Några dagar innan kalaset i förra veckan pyntade jag framsidan med lite nya blomster & pynt! Tänkte först bara haft vita blomster men dem klassiska blåa penseerna gillar jag & det blev ju riktigt bra till vårt blåa hus : ) O så var de ju tvunget att ha lite påskliljor nu när de snart är påsk & allt!
I sommar tänkte jag piffa till de med vitt,grönt & ROSA i krukorna och blomlådorna ; - ) Vad tror ni om de? Jag tycker att de är en KANON ide´.
Efter att dem grävt upp i vår trädgård till fjärrvärmen måste vi så gräs & fixa om vår mur. Muren ska "muras om" och likaså målas om..
Först nu idag som jag verkligen fattat hur UNDERBART de är att bo i hus & att ro om sitt eget! Vi har varit ute en del i trädgården och både Kalle & Sikkan har varit med och sprungit ut & in i de härliga vårvädret.
Ett flertal maskiner tvätt har gått idag & de mesta har torkat ute och luktar så gott!

Vi har även suttit & planerat en del om hur vi vill ha de osv.. En ny grill står på inköpslistan! Denna gånen får de nog bli en gasol!
Vad säger ni om gasolgrillar? : )

KRAM i tusen & ha en fortsatt fin söndag♥
Vårt hus | |
#1 - - Jennie:

Jag ger tummen upp för gasolgrill. Ville först ha en kolgrill, men på nissastrand får man bara använda gasolgrill så det blev en weber. Men, det blir jättegott verkligen! Lätt att använda också :) Lycka till med letandet!

#2 - - Mia ☆:

Vad mysigt! Tycker din sommarpyntsidé låter toppen med =)



Kram!

#3 - - Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.:

Vad fint det ser ut! Måste ta tag i det där med blomsterplanteringen för det gör ju så mycket :)! Har tyvärr ingen erfarenhet av gasolgrill. Vi har kolgrill - tycker det gör så mycket för smaken!



Hoppas du får en fin tisdag!

#4 - - thess f:

åhh så fint...visst blir man sugen på att fixa i trädgården nu när det blir vår!!

#5 - - Annas inspiration:

Hej fina goa vänner!



Neeej är Ebbe sänre igen?! Hur gick det hos BVC? Det är ju inte klokt att han ska drabbas så av dessa baciller, stackars lille raringen!



Det var en softshelljacka jag köpte till Colin hos H&M & det gjorde jag redan i januari men upptäckte inte förrän nyligen då att den var felsydd, så nu har han en turkos från Lindex i stället som vi invigde i eftermiddags.



Längtar sååå till påsk,

då måste vi vara friska gumman!!!!!



Hoppas Ebbe mår bättre!

Bamsekram

#6 - - Bodypalace:

Gör gärna ett besök i min kanske lite ovanliga blogg men ack så nyttig. (inget för sånna som inte gillar omklädningsrum)



Fler besökare är inget jag presonligen vinner på. Budskapet är vikigast. Tillsammans kan vi få fler att må bättre och stoppa det som sker att alla ska se ut på ett visst sätt för att accepteras.



Så hoppas denna lilla reklamkommentar är okej, annars får du skälla ut mig så gör jag aldrig om det! =)

#7 - - Annas inspiration:

Hej gumsan!



Hur är det i dag? Är Ebbe bättre?



Hörde att Jens har hammarbymatch att se på annandagen ;)

kanske är det bättre vi ändrar till påskdagen om ni kan då?! Så får jens titta på sin fotboll i lugn och ro ;)



ha en toppendag!

Kramis

Upp