Me & I Party! : )

Trevlig fredag till er allesammans! : - )
I veckan hade jag Me and I party här hemma & dessa fina plagg är på väg hem till vår prins Ebbe! Älskar färgerna & efter att ha sett kollektionen LIVE så vill jag beställa ännu mer.. Hihi! ; - )
KRAAMISAR till er♥
Ebbes outfit | |
#1 - - maria larsson:

De blå byxorna är ju super coola, så fina :) får man fråga om de var dyra? :P

#2 - - Sandra:

Åh vad fina!!

Måste erkänna att jag ej hann kika igenom kollektionen innan ditt party, därför ingen beställning från mig.

Ebbe kommer bli superfin!

kramisar till er <3

#3 - - Dessi at [Home and desire]:

Åh så fina! Jag älskar också vårens kollektion och vill ha! Det blir bara så ruskigt dyrt, haha!

#4 - - Annas inspiration:

Hej gumsan!



Hur mår ni i dag? Har ni en skön helg? Jag försöker njuta av att vara hemme lite extra, börjar jobba kl 15.



Colin har blivit jätteförkyld, började i fredags, han är bätrre i dag, ingen feber och hosta och är pigg men jag vill bara meddela detta ang tisdag. Förstår om du vill boka en ny dag nu när Ebbe varit så dålig av förkylning och nu vill ni väl knappast att han ska bli sjuk så snart igen. Hör av dig gumman hur du vill göra.



Stor kramis

#5 - - Mia ☆:

Vilka söta små plagg =) Det finns så mycket fint till killarna, skulle kunna köpa halva världen!



Kram!

#6 - - thess f:

så fina kläder.....hade kunnat tänka mig byxorna och koftan till min tjej också.....

#7 - - Bettan:

Finns så mycket fint, ser ut som du beställt hem riktigt fina guldkorn.



Kram

Upp