Snart ett år gammal!





Tänk att denna lilla pysen snart är ett år gammal? Vart tar tiden vägen?
Älskade unge, du tog oss med storm ♥
Ebbe | |
#1 - - Johanna:

Liten plutt han var där : )

Tiden bara rusar iväg.

Kram

#2 - - Annas inspiration:

ÅHH lille godingen,

ja herregud vad tiden går.

GLAD att ni mår bättre i dag!



Blev ledsen när jag läste om din dator & bilderna, tror ni att hårddisken kan gå att reparera?



Usch ja att det har snöat i dag, hoppas det blir vår illa kvickt nu :) Längtar!



Hihi tradera kan göra en preciiis tokig, hmen har inte handlat sååå mycket där sista tiden (fast nyss klickade jag hem ett par nya gummistövlar & en ny pippitröja till Colin haha, så nu kanske jag är i gång igen ;)



MÅNGA KRAMAR & SOV GOTT

#3 - - Mia ☆:

Tiden går så fort, nästan för fort kan tyckas! Fast varje vecka lär de sig något nytt och varje ny dag är spännande tycker jag =)



Hoppas allt är bra med er annars, kram!

#4 - - Bettan:

Helt fantastiskt! Våra små pluttar är snart ett år. Jag vet inte heller hur det kan vara möjligt. Ebbe är söt som socker inlindad i sin lilla filt, så liten och näpen :)



Kramar

#5 - - Madde:

åh underbara bilder och håller med vart tar tiden vägen. jag sitter här med två juveler och min stora fyller två år 2 maj,jisses.

men Emma vi blir inte äldre va?;) kram

#6 - - Bella:

Sötnos!!



Hoppas du haft en bra start på veckan!



Kramar Bella

#7 - - Jonna:

Ebbeliten!! Så stor o vuxen du är nu! Tänk att det redan gått ett år! Helt otroligt! :-)

Upp