Shoppingtips till liten!

Igår damp de ner ett mejl i min inbox från ZARA. O jag var inte sen med att kolla in nyheterna!
Så vad sägs om dessa urtuffa jackor till små killar i vår? Jag är heeelt sååld ; - ) Den till höger är så Ebbe! Hmm.. Eller vad säger du pappa Jens? ; - )
Detta får bli mitt shoppingtips till er shoppinggalna mammor där ute i vårt avlånga land denna fredag! : - )
MYSIG FREDAG till er♥
Emma tipsar | |
#1 - - Annas inspiration:

ÅHHHH så söta plagg från Zara,

jag vågar nog inte gå in där haha..har köpt en vårjacka i softshell att ha på dagist till Colin från H&M men vill ha en lite finare med :) sen har han ju bara skinnjacka, två jeansjackor, 2 fleecejackor också hihi



Hoppas ni mår bra i dag! Gott med fredag, jag är ledig ända till måndag em nu. Tjohoooo :)



Kommer ni i väg till Ronneby? Vi ska till min farmor hela närmsta familjen i morgon och bli bjudna på smörgåstårta. Hon ville så gärna att vi skulle samlas hos henne, roligt så länge hon orkar hon är 84 år. På söndag ska Mats och jag på båtmässan i Göteborgn, lillen ska vara med mormor och morfar då.



Ja jag trivs så bra i min odd molly tröja, så kul att hitta odd mollisar till bra pris (har köpt två till OM denna veckan hihi :)



Colins Me and i tröja har inte kommit ännu, men den är nog på väg. Skoj att du fått plaggen till Ebbe.



Är Ebbe helt pigg nu? Stackarn som varit så hängig. Colin är forfarande förkyld men pigg ändå. I dag var vi hos BVC och han fick spruta i armen. Usch usch men han var sååå duktig!



Hoppas hoppas att det inte hänt er något allt för jobbigt nu gumman, blir såklart orolig. Om ni vill kan vi bestämma en helg längre fram i stället. Men Colin & jag kommer såklart gärna den 15 februari (det var det datumet va?!



Ha nu en toppenhelg & hälsa dina killar

Upp