Mina hjärtan!

Ikväll firar jag & mina hjärtan här hemma Alla Hjärtans dag i efterskott! De är vi väl värda efter en jobbig & något konstig vecka med sjukdom & dyl!
Precis klar med städningen här hemma & nu hoppas jag att alla baciller är bortstädade ; - )
Ebbe & pappa Jens är iväg hos Bettan på Öppna förskolan och busar & fikar gott! Ebbe behövde verkligen träffa andra barn efter att ha varit hemma med mej i allt för många dagar ; - ) Babysim stod egentligen på agendan idag men fick snällt sättas åt sidan då vi inte vill kyla ner vår Lilleman!
Nu väntar en varm & go dusch sen blir de att förbereda här hemma för kyckling i grönpepparsås & lite diverse småtugg denna "Alla hjärtans dag",såklart blir de ett glas rött! ; - )
KRAM på er♥
KÄRLEK | |
#1 - - Matilda:

Hoppas ni får en mysig kväll!!

#2 - - Annas inspiration:

Hej älskade vännen min!



ÅH vad glad jag är att vi har bokat ett nytt datum att ses. Himmel nu måste det bara bli av!!! :)



Skönt att ni mår bättre!

tack för all dina tips om spänningshuvudvärken,

tror nog att en massage mellamåt av ett proffs kan vara bra. felbelastar säkert kroppen endel när man bör och känkar på lillis även om det inte är så mycket längre. Min mamma fick mägrän efter 30 så det kan ju vara något som bara kommer också, många verkar få nya "saker" efter en graviditet. Märkligt det där!



Ha nu en fin helg,

vad ska ni hitta på?



Jättefin bild på dina jättefina älsklingar



MÅNGA KRAMAR

#3 - - Madde:

vilken härlig bild:) baciller är verkligen långt ner på listan nu tycker filip varit sjuk varannan vecka nu hinner gå till dagis två dagar sen hemma igen och så fortsätter ekorrehjulet:( kyckling med grönpepparsås lät inte helt fel hoppas ni får en mysig kväll. ps har äntligen uppdaterat min blogg:) ds

#4 - - Bettan:

Skönt att han mår bättre nu. Hoppas ni hade en fin alla hjärtans dag tillsammans.



Kram

#5 - - Annas inspiration:

Hejsan hopp!



Hur är det med er vännen? Börjar bacillerna försvinna?

Hoppas!



Många goa kramar

#6 - - Bella:

VIlken fin bild på dina pojkar!!



Hoppas att alla sjukdomar lämnat er nu och att du haft en bra vecka så här långt!



Kramar Bella

#7 - - Maria - Bloggdesigner:

Fin bild :)

Upp