Semester från bloggis!

Jag tar semester från bloggis ett tag! Vem vet hur länge..

Nu ska här njutas av sommaren som kommit till oss!

Må så gott♥

Kraaamis
Emmas dagbok | |
#1 - - Mia...Mamma till Lexie:

Tråkigt för oss..men har en fin sommar nu! :)

#2 - - Josefin:

Kommer sakna dina inlägg =)

Kram

#3 - - Anonym:

neej! tycker din blogg är så mysig och jag älskar att kika in här efter skolan ;)

kom tillbaka snart iaf!

#4 - - Dessi - Home and desire:

Nej men usch så trist! Hur ska man nu få veta allt mys om dig och Ebbe...? :( Hoppas du kommer tillbaka snart igen eller håller mig uppdaterad via mejl!



Kramar från oss!

#5 - - Annas inspiration:

Blir tråkigt utan dina inlägg vännen,

men jag föstår dig nu när sommren har anlänt. Tur att vi snart ska ses :-)



Ja ni är varmt välkomna den 18 juni.Ni ska bara komma som ni är och det ska bli sååå mysigt. Nu hoppas jag på sol så vi kan sitta ute & ha det bra :-)

Vad tror du om kl 16? Ni får jättegärna sova över om ni vill det! Åhh vad KUUUL det ska bli!



Ha en bra dag nu & mys med mamma o pappa o lillen såklart. Ska bli roligt att se hur han har växt :-)



KRAAAAM

#6 - - M E R E I:

- Hoppas du får en grym långhelg! Kram!

#7 - - Dessi - Home and desire:

Hej vännen!



Förstår att du inte hinner med allt... Så är det här med vissa dagar. När Vilmer är vaken vill han vara med. Inte sitta i någon babysitter eller ligga i gymmet själv, nej. Han ska sitta HOS mig. Och nu är han vaken mycket längre stunder... Men visst är det mysigt! :)



Ja... Jag handlar en del till Vilmer. Försöker att inte handla för mycket, men ibland är det SÅ svårt. Vilmer har 56 nu. Sitter bra på honom, men jag tror att om en två-tre veckor är det nog bara 62 som gäller. Får passa på att använda allt det jag shoppat i 56 ;)



Tycker du ska blogga nåt inlägg i veckan iaf ;) MINST! Vill ju veta massor om huset... Och Ebbe. Fick reda på idag att min morfar heter Ebbe i andra namn. Visste att han hette John Sigurd, men inte Ebbe. Hade jag vetat det hade jag valt det i andra namn till Vilmer istället för Alve. Hade gärna haft något släktnamn, men jag tycker inte att dom andra namnen vi har i släkten är särskilt fina... Ebbe är tufft!



Många kramar från oss!

#8 - - Mia ☆:

Kommer sakna dig =) Ha det toppen nu alla tre, och ha en grymt fin sommar!



STOR KRAM!

#9 - - Johanna:

Klart du ska ta semester och njuta av sommaren och din familj. Men såklart kommer jag sakna dina inlägg : )

Ha det så bra nu gumman, kram kram

#10 - - Nina - Glamourmamman:

Hoppas att du njuuuter av din första sommar som mamma :-) Saknar dock dina inlägg :-)



Kram Nina

Upp