PINK LADIES för ett dygn!



Vi hade äran att få bo i PINK LADY rummet på First Hotell Mårtensson i Halmstad förra helgen! Snacka om att vi blev överraskade då vi öppnade dörren & såg detta häftiga rum! ; - ) Så i ett dygn gick vi under namnet "Pink ladies" ; - ) Hihi!



Hellosan Snyggingar!

För en vecka sedan efter vi ätit frukost avslöjade killarna en STOR överraskning för oss. Jag hade på känn att det skulle hända något för oss tjejer ; - ) Men inte att vi skulle bo på hotell & att ett bord var bokat i "Marie & Emma" inne på Yoss i Halmstad klockan sju!

En dag på staden med lite shopping & kik i affärer blev de för vår del på dagen & på den sena eftermiddagen checkade vi in & njöt av lugnet innan vi kilade iväg till Yoss och åt trerätters! Mums så gott de var & så mysigt vi hade Marie!
TACK till våra underbara sambos Jens & Hegge för denna ultimata överraskning! O stort tack till dig underbara Marie för en helmysigt tjejdygn med en massa snack & skratt♥





Idag blir en lugn dag här hemma!: - ) Jag har sagt till mig själv att jag ska bo i min morgonrock idag ; - ) Hoho! Men jag får nog svida om för jag hade tänkt & baka lite idag igen. Vaniljbullar står på listan.
Igår bjöd vi på kladdkakemuffins som vi toppade med den nya jordgubbsgrädden från Arla & jösses så god den var! Inte sista gången jag köper hem den vill jag lova! Ett tips!

Kanske att min pappa dyker upp & fikar här i eftermiddag. Om inte blåsten ökat något så blir de nog så, men det varnas ju för storm här så vi får helt enkelt se! : - ) Blåser de mycket hos dig?

Nu ska jag "hoppa" i myskläderna istället & börja baka bullar!

KRAMAR i massor & Ha en underbar lördag♥

Resor & weekends | |
#1 - - Johanna:

Hej gumman.

Allt är bara bra med mig, hur mår du? Inte långt kvar nu tills gossen kommer, myyys.

Ja det är faktiskt skönt att man är igång med träningen ordentligt, att det faller in naturligt. Ska ta mig en sväng till gymmet snart, ska bara göra mig en brakfrukost.

Passa på att äta när du kan/får ; )



Jag älskar turkos, har VÄLDIGT mycket detaljer å prydnad i den färgen : )



HM gillar vi : )



Hoppas du får en toppendag, ät en bulle för mig

Massa kramar

#2 - - Therese- Gravid v. 36:

Gud vad härligt det där rummet såg ut :D Skulle nog inte vilja ha en massa rosa hemma just men där såg det riktigt snyggt ut :)



Jo.. Inte är broddarna hundraprocentiga inte men lite hjälper dom :) Idag gick det dock bättre att ta sig ut och det var riktigt skönt att få röra på sig trots att man blir så trött i rygg.



Har börjat samla på mig vätska nu och det känns mindre kul. Detta innebär ju att inga skor kommer passa snart :/ Men, men. Har du sluppit det? Hur är det med dig? Inga krämpor? Hoppas att du slipper vännen :)



Ha en underbart lördag gumman! Kramar i massor!

#3 - - Dessi - Home and desire:

Så mysigt gumman! Jag har bott i morgonrocken till nu då svärföräldrarna kom förbi med en blomma. Ska luncha lite, ett avsnitt av Solsidan och sen ska jag också baka lite! :)



Jo, visst vore det fint med ett ansikte i bloggen, men min sambo är så kass på att ta bilder så det blir alltid jag som får ta dom själv! Men vi ska väl kunna fixa det nån gång :)



Ha en härlig dag!



Kram!

#4 - - Annas inspiration:

Herregud vilken lyx!!! Så roligt & det är du så värld, VILKA KARLAR!



Kladdkakemuffins är verkligen gott, och grädden låter som en dröm. Den ska jag köpa!



sv; Gullig du är att Colin får låna sängen, men jag tycker att er lille gosing ska få inviga den själv :-)

Mats säger att det bara tar en timme till Hylte, jag fick för mig att det är längre. men jag vet att härifrån till Lidhult tar det 45 minuter, jag sommarjobbade där en sommar.



Hur går det med baket idag? jag har också bakat, blev Lailas blåbärscheccecake...herregug hur stavas det nu igen?!!! ;-)

Vad hittar ni på? Lugn lördag?

Ska du se schlagern? jag är jättedåligt uppdaterad i år...



Kramar i massor

#5 - - Therese:

Förstår att ni var nöjda, så fint det var! Lät inte bra med din rygg som tur är närmar det sig slutet och början på familjelivet. Jag har lite besvär av att bebisen ligger tvärs men mes av mina onda ljumskar och att jag har svårt att ligga ner och vända mig. Försöker tänka positivt trots att den senare delen enligt mig inte är den bästa, jag börjar ledsna på att vara gravid och otymplig. Lät som bra bakning! Vi ska snart iväg på middag hos en släkting. kram

#6 - - Jannie:

Så fantastiskt gulligt gjort!Vilka karlar ni har!

Kramar

Upp