Mössor till de små & fredagsfeeling!




Det är dags att köpa nya mössor till vår lille herre här hemma! En favvis är ju eBBekids och deras mörklå nere till höger är ju ett alternativ.
Mössan från P.O.P skulle jag också vilja ha till vår herre och så kanske de får bli då vi tänker göra staden imorgon Fam. Nilsson/Nielsen. Har dessutom en rabattcheck hos P.O.P på 50 riskadaler och även 10% rabatt tror jag mej minnas att det är just nu för medlemmar?



Tjollahoppsansa kära du : - )

WOW vilken härlig respons jag fick i förra inlägget! Hur KUL är de inte att logga in & se så många kommentarer från er goa läsare! Jag trodde knappt att jag hade någon kvar ; - ) Hihi!
Måste bara få en liten stund ikväll & kika in till er!

Idag är de ingen vanlig dag för idag är de min älskling Jens födelsedag,hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA! : - ) Tänk att du fyllde 19 den sommaren vi träffades och idag nio år senare 28! O nu sitter vi här med villa,hund,volvo & vår Ebbe♥ Hur underbart som helst!
Kvällen kommer att tillbringas här hemma.. känns lite konstigt att skriva i home sweet home då jag nu längtar ännu mer efter vårt hus. Även om vi alltid trivts i lägenheten men nu när vi börjat att plocka ner allting så är de liksom inte samma charm över den. Men snart är vi i vårt hus : - ) JIPPIE!
Ja,som sagt kvällen kommer att tillbringas här hemma med en god flaska vin och till de en god bit kött med diverse tillbehör! Hoppas min stora herre blir nöjd med valet av mat ; - )

Jag har fått dille på mössor,dregglisar (visste nu ju redan) och sockor till min Ebbe! Älskar att matcha med ett par coola sockor. När vi var i Kalmar på semestern fann jag lite roliga sockor inne på Cubus. Som golfskor i färgställningen grönt & rött. O även ett par sockor som påminner om trumpettes basketssockor! Perfekt att piffa upp en outfit med ett par coola sockor nu när skor inte är någon hit ; - )

Nu ska vi bege oss ut på en liten prommis i solskenet så mamman i huset får solat sin näsa!

KRAMKALAS♥

Ebbe shoppar | |
#1 - - Annas inspiration:

GRATTIS JENS!



Hur är det annars i dag? Skönt med fredag :)



Snart är ni i ert hus om en månad ungefär, det kommer gå fort!!! Längtar tills jag får se huset & ER! Saknar er!



Ha nu en mysig dag, ska ni ha gäster?



Förresten fina mössor! Jag har en hög till Colin men mormor har redan köpt vintermössa & vantar & kängor ;)



KRAMAR

#2 - - Dessi [Home and desire]:

Hej snäckan!



Vi var en sväng på nya VÄLA idag. Den nya delen är SÅ fin! Dock mest bara dyra butiker, men kan rekommendera ett lunchstopp på nya restaurangtorget! Massa nya fina och goda restauranger! :)



I helgen ska jag iväg och tävla med Aron. I morgon blir det Halmstad och söndag Hässleholm. Sen har vi mest bara utställningar framöver och sen är det vintervila!



Allt är bara fint med Vilmer. Han växer så fort! Vi får köpa strl 74 nu för 68 börjar bli litet, det har han ändå haft i snart 2 månader nu. Funderar på vad för fleeceoverall man ska shoppa!



Ni får komma in en annan dag när ni ska neråt Skåne! :) Ha en fin helg och hälsa grattis till Jens!



Kram!

#3 - - Helena:

Tack :). Lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg . kram

#4 - - elinjosefine:

Åh nu är det verkligen nära till flytten då?!! KUL!!



Och grattis till Jens!! Hoppas han blir lite firad mellan flyttpackandet ;)



Stor kram

#5 - - Martina:

Hej vännen!



Här är allt bra, dagarna rullar på i en faslig fart. Hur är det med er? Sommaren har varit bra, massor som har fått gjorts som har legat och skräpat.



Vad roligt att det snart är dags för er att flytta till ert hus, förstår att ni LÄNGTAR! Ska bli så roligt att se

ert hus. :)



Grattis till Jens! Några roliga planer för dagen? Kramar

#6 - - Tess:

Hej vännen!

Uh ja det går nästan föör fort. :) Man hinner inte riktigt med. Kan inte förstå riktigt fortfarande...att det är vår tur. Många tankar i huvudet nu..:)



Visst är korgen fin? :) Hittade den på Åhlens..:)



Kramar till er

#7 - - Jonna:

Hihi. Tack, vad söt du är :-) Men börjar känna mig lite klumpig emellanåt.



Ja, nu är det snart bara 7 veckor kvar. Sen kanske Mini är här hos oss. Vilken lustig känsla ändå. Att vi ska blir tre :-) Det går inte att förstå ännu :-)



Klart vi ska träffas. Var så himla längesedan nu. Vi måste boka in en dag snarast. Förerresten, min gravidpenning beviljades. Så jag jobbar bara två veckor till. Skönt! Sen kan vi träffas jättemycket :-)



Hoppas ni haft en härlig helg!

KRAMAR

#8 - - Bella:

Stooort grattis till din Jens på hans födelsedag!! Hoppas ni får en mysig kväll tillsammans och tänk om ni vetat den där dagen för 9 år sedan hur ert liv skulle se ut idag :)



Ta hand om dig och kul att du uppdaterar bloggen



Kramar Bella

Upp