En sommardröm!



Jag var tillräckligt snabb att klicka hem denna ursöta tunika från H&M för någon vecka sedan & härom dagen damp den ner här hemma! Precis så vacker som den är på bild är den i verkligheten,en riktig sommardröm! Imorgon Valborg ska den invigas ; - )



Heejsan Fredag!

Hur mår ni idag?
Vi mår bra allesammans : - )

Ebbe & jag gick en prommis ner till BVC vid halv tio tiden. Allting är bra med vår lilleman. Ebbe väger nu 4800 g & är 56 cm lång! Växer ju så de knakar älskade goa unge! : - )
Nu är de träning för Ebbe som gäller. Att ligga på mage korta stunder & träna nacken. Innan då vi prövade gick det alldeles utmärkt att lyfta huvudet & vända de. Så häftigt hur fort små bebisar lär sig & jag kan ju inget annat säga att det går GALET fort med utvecklingen : - )

Sjömansbodyn är nu i min ägo : - ) Mormor Anki lyckades finna den igår inne på Lindex. Super! Perfekt att ha till sommaren, vår lilla sjöman!

Nu efter jag skrivit klart detta inlägg ska jag hänga upp en ny gardin i köket. Är så trött på att ha den vita släta kappan så nu blir de en med något med färg & blommönster på i ljusrosa & lime, mer passande nu i denna härliga vår!
Har du pimpat om ditt hem inför våren/sommaren?

Dags att passa på att fixa & trixa lite när lilleman nanar!

KRAMAR & HAPPY FRIDAY♥

Ps. Anette Legendi! Har du börjat blogga? : - ) Kram till dig!
Emma shoppar | |
#1 - - Alexandra:

God eftermiddag mamma Emma =)



Super fin tunika, precis som du skriver en riktigt sommardröm. Har missat den helt på hms hemsida.... undrar om den finns kvar?



Köpte en jeansklänning från gina tricot som du tipsade om för ett tag sedan & den har används flitigt, så tack för tipset! =)



Ha de så bra



Massa kramar

#2 - - Annas inspiration:

Hej kära vännen!



SKÖNT att allt är bra med er, har verkligen blivit dåligt med kommentarer från min sida men vi messar ju desto mer :-)



Gott att allt är bra med lillen, så bra han går upp. Det är skönt! vad glad jag blir att jag hade rätt om att det går bra för dig & Ebbe att vara hemma utan Jens. Jag tyckte det första dagarna var jobbiga men sedan kom jag in i det fort. MEN första tiden var som du vet jobbig överlag med lillemannen.



Du har helt rätt om Alex, hon är helt underbar på alla sätt & vis!!!



Vad bra att mormor fick tag på bodyn, Colin har haft sin på sig för första gången i dag :-) Åh såå sött, älskar sailor temat!!!



Har du fått upp gardinen? Jag har inte gjort någon uppdatering här hemma, det är lika grått osm alltid hihi ;-)



Tunikan är jättefin, kommer du använda flitigt i sommar!



ha en supermysig fredag

KRAAAAAAM

#3 - - Annas inspiration:

Just ja,

om ni vill den 18:e så får ni gärna sova över :-)



KRAM

#4 - - Hemma hos Katta:

Han är ju bara fööör söt er lille Ebbe!



Ha en fin Valborg och helg! Kraam K

#5 - - Martina:

Hej Emma!



Vilken vacker sommardröm, härligt att den har kommit i din ägo.



Underbart att allt är bra med er och att ni får lite besök i helgen, det är aldrig fel.



Tror gardinen blir jättebra i ert kök, jag har bytt lite gardiner men just nu är jag mest inne på altanen och vad jag vill ha där. ;)



Ha en fin valborg! Kramar

#6 - - Annas inspiration:

Ha en fin valborg med familjen kära vännen!



vad ska ni hitta på? Vi ska fira min mamma i dag :-)



KRAM

#7 - - Therese:

Härligt att du fick tag på den, trots att jag var inne samma dag som den släpptes fick jag inte tag i den. Skönt att allt går bra med Ebbe! Hugo är en stor kille :) snart större än Ebbe trots att han bara är två veckor. Hoppas ni får ett mysigt firande av Valborg och kram från mig

#8 - - Mia ☆:

Vilken fin tunika!



Visst lär sig de små fort, utveckling går framåt i en rasande fart =) Man är allt bra privilegierad som får följa dem och dela deras liv!



Nej, jag har inte hunnit pimpa mitt hem inför vår/sommar än. Har ju haft stambyte som blev klart för två veckor sedan, och nu väntar vi på att all el ska dras om. Sen så! =)



Hoppas ni har en mysig valborg, kram!

#9 - - Anette L:

Hejsan, söta Emma!!

Vad gullig du är som undrar om jag börjat blogga. Det har jag ju inte, måste lära mej mer om hur man lägger in bilder m.m i datorn först. Är nog den siste på jorden som inte kan det än, haha. Jag tror att den söta tunikan kommer att passa dej perfekt i sommar. Hoppas ni hade en skön Valborg igår.

Kraam/Anette♥



P.s jag hör av mej om/när jag börjar blogga.

#10 - - Annas inspiration:

Hej vännen!



Hoppas allt är bra i dag.

Kramar till er & härligt att 1 maj är här :-)

#11 - - Therese- Mamma till Ameah:

Visst är det väl underbart att dom växer som dom ska? Och att allt funkar som det ska när dom kommer ut till världen, det är ju helt fantastiskt :D



Hoppas att ni hade en härlig helg och en fin valborg.



Kram från oss!

#12 - - Annas inspiration:

Hej gumman!



hur är det? Hoppas allt är bra!



MÅNGA KRAMAR

#13 - - sandra:

Här i Las Vegas är hela den kollektionen såååååå billig! Är så lycklig hihi kram & hoppas allt är bra med er.

#14 - - Bella:

Hej gumman!



Nu var det alldeles för länge sedan jag skrev några rader här, har allt varit inne och "tjuvkikat" men orken är inte på topp så det har inte blivit några kommentarer senaste tiden...



Vilken sommardröm du köpt på HM, jag var för sent ute, men hoppas du får stor använd för din i sommar och du kommer bli jättefin i den :)



Hoppas du haft en bra dag



Kramar Bella

#15 - - thess f:

avundsjuk jag blir!!! jag hann inte med...den gick ju åt snabbt och har inte kommit tillbaka heller!!! den är verkligen jättefin!!

fint med sjömansbody till lillen!! man känner sig så nöjd när man hittat det man vill till sina små!!

#16 - - Nina - Glamourmamman:

Saknar dina inlägg, hoppas allt är bra!



Kramar!

Upp