Sköna söndag!



vår dörr hänger detta hjärta! Handlade med dessa söta filtblommor från blomsteraffären i veckan. Har under vintern haft gråa & silvriga filthjärtan som dekoration. Gillar verkligen då man kan byta & ändra om för en billig peng!




Hejsan svejsan allesammans!

Hoppas ni mår bra & att ni ställt om klockan. ; - ) Hoho! I mitt huvud är de fortfarande vintertid. Men gud så härligt då de är såå ljust ute vid tio över sju på kvällen! Me like : - )

Jag var ju som sagt home alone igår & precis då jag tänkte krypa till sängs så pep till de till i mobilen. Grupp 2 som hade gruppfest bjöd in mig & de tackar jag för! (vore väl dum om jag tackade nej att umgås med sju brandmän, hihi) Sent blev de innan vi kröp till sängs & de känns idag vill jag lova.. Ikväll blir de tidig sänggång för vår del ; - )

Svärmor & svärfar har idag bjudit på söndagmiddag. Vi var många som satt vid bordet idag då Jens syster Anne & hennes sambo m. familj svängde inom på vägen hem från sin skidsemester i Norge. Jag som inte är någon höjdare på danska satt mest tyst & försökte hänga med ; - ) Hoho! Tack för idag L,L & L!

Nu ska jag fixa & trixa lite här hemma innan de är dags att inta sängen & läsa min nya ALLTiHEMMET. Ser MYCKET fram emot denna påskvecka vi har framför oss, ska bli UNDERBART att få vara långledig med mina tre♥

Önskar er en härlig avslutning på denna vecka!

KRAM♥

Lägenheten, hemma Hos Oss - Veranda | |
#1 - - lolla:

godkväll

så bra att kunna byta ut de små blommorna på hjärtat, det blev genast vårigt och fint.

vad skönt med påsklov vi har lov här nästa vecka så jag jobbar till torsdag denna vecka sedan är jag ledig några dagar skööönt.

kram lolla

#2 - - Therese:

Oj oj oj fest med brandmän det lät det :)



Va påskfint ni har det!! Ska piffa till det lite här hemma i veckan tänkte jag ...



kramis

#3 - - Therese:

superfint hjärta! Visst är det härligt med påskvecka men M kommer vara ute i båten men jag ser fram emot att kunna vila upp mig. Idag har vi även köpt grejer som vi får pyssla med i helgen om vi inte hinner i veckan. kram till dig

#4 - - Ann-Louise:

Du är så trixig och får till det så fint med små detaljer!!

Vad avis jag blir...sju brandmän...trevligt att få vara med ;-)



Ha nu en fin vecka! Snart helg igen!



Kramar

#5 - - Josefine, Blåeld:

Vad menas med grupp2? TIllhör du grupp 1 och jobbar du som brandman?? : )



Hoppas du haft en bra helg och att du får en bra start på påskveckan!

Kram!

#6 - - Annas inspiration:

Jättefint du fixat :-)



Hoppas allt är bra i dag, jag är ledig. Jätteskönt!



hihi förstår att du gick på festen, många kvinnors dröm ;-)



Ha en bra dag finaste Emsan!

Kramis

Upp