Onsdag 100331

           
Jag väntar hem denna klänningen från H&M. I måndags då vi var inne på H&M i Halmstad fick jag se den i verkligheten & den känns verkligen som en Emma dress ; - )



Hejsan!

Hur mår ni idag? Hoppas ni är glada & pigga!
Trots att solen inte skiner idag & de är lite murrigt ute så var de riktigt skönt att powerwalka idag. Luften nu på vårkanten är ju underbar & hela kroppen fylls verkligen med energi.

Ni är säkert många där ute i vårt avlånga land & i Danmark som jag vet att jag har läsare som går på ledighet idag på denna lill-lördag. Inte helt fel kan jag tänka mej ; - ) Jag får dock vänta tre dagar innan min långledighet börjar. Men den som väntar på något gott..

På vår långledighet åker vi på en liten semestertripp till svärmor & svärfar i Danmark. Vi glädjer oss mycket inför detta besök! : - )
Ska bli UNDERBART att få komma iväg till Danmark. Vi passar på att stanna till i Köpenhamn på dagen & då ska vi besöka de fräscha köpcentret Fisketorvet. Kanske blir de lite shopping ; - )

Dags att ta en varm dusch & sen göra mig redo inför mitt jobbpass som idag börjar klockan ett!

KRAMKALAS♥ 



Resor & weekends | |
#1 - - Annas inspiration:

Allt är bra här, du låter glad & pigg :-)



Solen bryter igenom här nu, skönt att sitta i burspråket och ha det gott :-) Hoppas ni också har sol i Hylte.



Klart du ska shoppa, vad roligt att åka till svärisarna i Danmark. Var i Danmark bor de?



Söt klänning!!!



ha en bra dag

stor kramis

#2 - - Josefine, Blåeld:

Vad mysigt med en resa till Danmark! Det var länge sedan jag var där tyvärr. Mion syster bodd i Köpenhamn för några år sedan och då blev det lite oftare!

Svar: Vi har några hundra meter till havet - underbart! Jag är uppväxt i norra Skåne med långt till havet så jag är glad att bo nära havet!



Kram!

#3 - - ♥ Anna Söderberg:

En Anna-klänning oxå :)



Myys med Danmark. Hoppas ni får det bra!



Kram

#4 - - Tess:

Hej vännen

Nopp har inte tagit dem...=) Tyvärr...så härligt kollage. =)

Tja...har varit på promenad nu. Köpt grisknorr till Alva i hennes affär. Hon brukar välja själv...=)

Idag har vi inga planer....=/ Vi får se...=)

Så fin klänning du beställt...jag väntar på min tunika...längtar. Hoppas den inte är plötsligt slut sen...

Åh...danmark, härliga danmark. (Har alltid varit på semester där, varje år, förutom de sista åren) =) Shopping är aldrig fel..=)

Hoppas du får en fin dag trots det muliga vädret..



Kram kram

#5 - - jessi:

Härligt med långledigt för dig sen & Danmark! Vi funderar på Köpenhamn men är inte säker på om jag har lust att bila så länge. Roligare i sommar för då hinner jag med bloggträffar på vägen också! Men vi får se!



KRAMIS

#6 - - Lina Edvardsson:

Hej Emmis! För mig blir det jobb hela påsken, känns sådär lagom roligt, bättre när lönen kommer kanske ;) Men du ska vara ledig? Så mysigt med Danmark! Längtar som tusan till vi ska iväg till Turkiet, alltid skönt med lite miljöombyte! Kram!

#7 - - Marina:

Härligt med en tripp till Danmark. Köpenhamn är verkligen en favorit stad. Stor men ändå mysig. Klänningen ser riktigt fin ut.



Sv: Tack så mycket för kommentaren om bilderna på mig. Det var verkligen en kul grej. Rekommenderas! :) Att operera ögonen är inget jag skulle ge mig på... Då har jag hellre linser :)



Ha en fin dag. Kramar!

#8 - - cecce:

Åh...jag bara älskar Danmark!!!

Bor så nära och ändå kommer jag så sällan dit, vilket är synd!

Hoppas ni får trevligt!



Klänningen är jättesöt...liksom du. Passar som hand i handske antar jag:-)



Kramar!

#9 - - Mamma mina:

God eftermiddag min kära vän.Nä än är jag inte nervös...Fick hem inbjudnings korten i dag.ska skriva ner adresserna så de är ute tills nästa vecka..Skönt att få väg det så snabbt som möjligen..

Tittar på klänningar men har inte hittat en än..Hittade en snygg på mQ men det är ett svart snöre i midjan..vill helst ha rosa..men om inte så får man testa..men nu kommer det säkert in hur många som helst att pröva sig fram..Ska bli skönt när man väl har hittat en. Hoppas att du får en skön jobb dag...Skönt med en mini semester till Danmark...Ha en skön onsdag söta.kram kram

#10 - - Therese:

Det låter inte som en helt fel tripp till Danmark, så mysigt ni kommer ha det! Snart väntar ledighet men jag kommer vara själv med Viggo då M kommer fixa med båten. kramar

#11 - - Bella:

Har suttit och spanat på den fina klänningen också, jättefin är den!!



Skönt med några dagars ledighet och en tur till Danmark låter ju jättetrevligt, hoppas resan blir lyckad och att du hittar något fint att shoppa i Köpenhamn :)



Kramar Bella

#12 - - lolla:

morning

vilken kanonsnygg klänning,den blir nog perfekt i sommar..

vad härligt med en liten semester i Danmark..ni kommer att få det toppen skulle jag tro.

kram lolla

#13 - - Mamma mina:

Godmorgon gumman..Glad påsk söta du..Hoppas att du får en skön helg o en trevlig resa till Danmark :) kram kram

#14 - - Annas inspiration:

Hej min vän!



Hur är det i dag?



Vill önska dig en HÄRLIG start på påsken :-)

Puss & kram

#15 - - Miia - There´s no place like home:

Wow, snygg klänning!



Vi åker till Mariestad imorgon & sedan tillbaka på söndag. Det blir en bra ledighet med både lediga dagar i hemstaden och sen här hemma i Örebro & lägenheten.



Glad påsk raring! Kram Miia

#16 - - Ann-Louise:

Såg klänningen i vitt och den såg helfin ut!! Hoppas den dyker upp snart hos dig.

Vad skoj med en liten Danmarkstripp. Jag har aldrig varit i Danmark...men skulle vilja till Köpenhamn och strosa i inrednings och antikaffärer. Är Jens från Danmark??



Glad Påsk och Påskkramar

Upp