Inspiration

       
När jag tittade runt på bloggar för ett tag sedan fann jag inspiration hos Ana . Inspiration till vårt badrum här hemma! : - )
Både jag & Jens fastnade för detta motiv från marimekko. O såklart finns de som duschdraperi på
designonline .
Kanske blir en julklapp.. ; - )
Gillar verkligen att kolla runt på olika bloggar! Får ju en massa inspiration från er! TACK! : - )



Älsklingen jobbar sent idag. Dags för utvecklingssamtal igen.
Själv sitter jag här hemma & slöar. Fullt ös idag på jobbet så ikväll blir de VILA. : - )


Provar ett nytt the nu. Citron & Fläder.  Smakar smaskens! Testa vettja!

Hmm, jag vet inte riktigt vad jag ska säga om "Ullared" igår. Hihi.. Ett galet program!
Vad tyckte du?

Mys tisdag kvällen!♥

Lägenheten,hemma Hos Oss - Badrum | |
#1 - - Tess:

Allt är bara bra med mig..=) Hoppas att du har det fint och inte har ont.

Ja..fina bloggar finns det gott om. =) Anas hem är väldigt fint. Är halvt som halvt släkt med henne....=)

Har fyndat lite idag...alltid lika roligt. Önskar att man hade haft råd o åka till Ullared..får bli när jag har mer pengar. Hittar ju alltid massa skoj där. =)

Ha en mysig kväll vännen

Kram

#2 - - Ann-Louise:

Jag satt faktiskt mer och tittade runt bland bloggar tidigare innan jag började själv. Man finner sina favvisar som passar en och där man får inspiration.

Tror att det duschdraperiet blir fint i ert svartvita hem.



Tur att utvecklingssamtal bara är en gång per termin.Det är så mycket jobb innan också. Själva samtalet tycker jag om, gillar träffa föräldrar faktiskt =0).



Hadet bra!



Kram

#3 - - Tess:

Jo men det är bara bra med mig...=) Skönt att höra att allt är bra med dig.

Tacosen var väldans god. =)

Visst var det fina änglar? Letat o letat men hittat dyra...dessa va billiga OCH fina. =)

Kramizar

#4 - - Susanne:

Hoppas du slappar ikväll...Det blir det här...Vi e helt slut nu efter denna utredning...KRAAM

#5 - - Ana:

Länka du hur mycket du vill;)



Ja, vilken dokusåpa...Ullared hihi...skrattade mer än länge...



Hihihi



Kramis

#6 - - Annas inspiration:

Mönstret är jättesnyggt!



Tycker du ska slå till :-)

mysig kväll!

#7 - - Cicci:

Har själv det drapperiet. Är verkligen kanon nöjd. Så jag tycker absolut ni skall köpa det, även om den kostar en slant.



Upp