Jag vann! : - )

Jag har vunnit en aktion på Tradera! : - ) Snacka om att jag är lycklig! Jens har legat här i soffan och skrattat åt mej. Jag var ju såklart nervös! ; - )

Ett väggord är de jag har kammat hem ; - ) 

Innan ikväll klickade jag även hem ett väggord från Carlsson Interiörs webshop. Blev så himla inspirerad av Annas inspiration så nu har jag oxå skaffat mej väggord! : - )

Ni får se när dom kommit upp på väggen! Längtar!

Hos oss ikväll har de varit mys. Legat utslagna på soffan. Kalle har käkat bene & Jens & Sikkan har haft roligt med en tummstock. ; - )

Antingen är de min dator som är seg,eller så krånglar blogg.se . Kan inte ladda upp bilder!

    Sov gott!♥



| |
#1 - - Petra:

min blogg är också seg, så det är nog allas =)

Ha en bra dag imon! =)

#2 - - Anonym:

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Kramar //M

#3 - - Annas inspiration:

tack raring :-)



Vad kul att du vann auktionen, alltid lite pirrigt.

Vad roligt att du föll för samma väggord. Det är så himla fint!



Bloggen var döseg i går kväll.

Vad hittar du på i dag?



kraaam

#4 - - Therese:

Vad kul, man blir alltid lika glad när man vinner en auktion på något man verkligen vill ha på Tradera. Det ska bli kul att se resultatet senare :)

Ha en fin dag!

Upp